loading...
Gourp CARSTAR
کـــــــــــــــــــــــــــــــــار اســــــــتار / GOURPCARSTAR

http://s7.picofile.com/file/8254439926/carstar.gif

            ایــــــــمیل مـــــا  >>> carstar.ml@inbox.ru

Gourp CARSTAR بازدید : 74 جمعه 21 اسفند 1394 نظرات (0)
حدودا از اول سال شاهد فرو رفتن صنعت خودروی کشور در رکودی بی سابقه هستیم که در پی قیمت بالای محصولات تولیدی و ناهماهنگ بودن آن با کیفیت و همچنین نبود نقدینگی کافی در دستان مردم شکل گرفته است که خودروسازان با تمام قوای داخلی و خارجی به مقاومت در برابر آن برخاستند، در این مدت خودروسازان خود را با وعده و وعیدها تا به اینجای کار رسانده‌اند تا شاید با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و فرا رسیدن ایام سفر، چرخ صنعت خودرویی کشور بار دیگر به گردش درآید و مردم به خرید خودرو برای انجام سفرهای نوروزی رغبت نشان دهند. حال با تمام این تفاسیر و درحالی که کمتر از 10 روز دیگر به پایان سال مانده، همچنان شاهد رکود عمیق در کنار افزایش قیمتی محسوس در بازار خودرو هستیم که نمایشگاه داران به صراحت آن را بیان می‌کنند. هرچند گفته شده که افزایش قیمت خودروهای داخلی به دلیل کاهش عرضه توسط خودروساز در بازار بوده است.
در حالی که چیزی به پایان سال نمانده، قیمت برخی از خودروهای داخلی اندکی افزایش پیدا کرده که شاید زیان‌های به بار آمده در طول سال، با گران فروشی برخی از محصولات در ایام عید جبران شود، ولی همچنان شاهد سایه انداختن غول رکود بر بازار خودرو هستیم که حالا حالاها هم قصد رفتن در سرش ندارد و به قولی لنگر انداخته است. هرچند بخشی از مشتریان به اعتقاد ما دست نگه داشته‌اند تا با ورود خودروهای جدید به چرخه تولید، اقدام به خرید خودروهایی بروزتر و پیشرفته‌تر از فعلی‌ها کنند.
به گفته فعالان بازار خودرو، کاهش عرضه در بازار به دو عامل اصلی بستگی دارد که یکی از آن‌ها بحث افت تولید خودرو ناشی از رکود موجود است و دیگری هم به خاطر تکمیل تعهدات خودروسازان در قبال سفارش‌های ثبت شده است که تا پایان سال تلاش بر تکمیل آن‌ها دارند، به همین دلیل براساس گفته‌های فعالان بازار خودرو، خودروسازان ظرفیت تولیدی خود را در پایان سال کاهش داده‌اند یا محدود کرده‌اند که همین امر موجب بروز خلاء در بازار عرضه و نبود برخی خودروها برای عرضه شده و در پی آن موجب افزایش قیمت برخی خودروهای تولید داخل در نمایشگاه‌ها شده است.
هرچند فعالان بازار خودرو به رونق نسبی در بازار اشاره دارند، ولی آنچنان که به نظر می‌رسد، شاهد میزان مراجعه متفاوت مشتریان برای خرید خودرو در نمایندگی‌ها و نمایشگاه‌ها هستیم که به هیچ وجه قابل مقایسه با سال‌های گذشته نبوده و با افت شدیدی مواجعه شده که اصلی‌ترین دلیل آن را می‌توان در کاهش قدرت خرید مشتریان جستجو کرد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
http://8pic.ir/images/9tnqk1ugfitvmei85t3b.jpg

GRUP CARSTAR
GRUP CARSTAR
با مدیریت : محمد حسین حسنی
mohammad hossein hassani
آیا تمایل دارید خودروی خود را جهت تست در اختیار سایت کار استار قرار دهید؟

اگر خودرویی دارید و قصد همکاری با کار استار جهت تست خودروی خود را دارید، لطفاً نام خودرو، شهر، نام خود و شماره تماس خود را از طریق ایمیل grupcarstar@gmail.com برای ما ارسال کنید تا همکاران ما جهت انجام هماهنگی های لازم با شما تماس بگیرند.

آیا قصد نگارش مقاله و یا تجربه رانندگی دارید؟

اگر شما هم علاقه مند به دنیای خودرو هستید و در نگارش یا ترجمه متون تجربه دارید، سایت کار استار شما را به همکاری دعوت می کند. مقاله شما با نام شما در سایت ثبت می شود و شما یکی از نویسندگان این سایت خواهید شد.

زمینه های همکاری:

1. تجربه رانندگی شما با یک خودروی موجود در بازار داخل
2. اخبار دنیای خودرو
3. مقاله علمی در مورد تکنولوژی های مربوط به خودرو
4. اگر در زمینه دیگری آماده همکاری با سایت می باشید، با ما تماس بگیرید

توجه داشته باشید که مطالب دیگر سایت ها و مجله ها مورد قبول واقع نخواهد شد.

در صورتیکه آماده همکاری هستید، یک مقاله را آماده کرده و با نام خود به آدرس زیر ارسال کنید.

آدرس ایمیل سایت: grupcarstar@gmail.com

آدرس ایمیل سایت: grupcarstar@yahoo.com
http://8pic.ir/images/9tnqk1ugfitvmei85t3b.jpg
آدرس ایمیل سایت: grupcarstar@gmail.com

درباره ما
Profile Pic
کاری از محمد حسین حسنی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون درباره سایتمون چیه؟
    لیفان ایکس ۵۰ راهی جدید، همراهی جدید
    لیفان ایکس50

    جک اس ۵ شاسی بلند قدرتمند

    محصولات جک


    http://up.amoozstar.ir/plugins/filepreviewer/site/resize_image_inline.php?f=14&w=1100&h=800&m=cropped&uh=87ce8ba9fa8d7dada0cfffa3f0410c1c4d36f2f59014165840a6d1f302457b88&o=gif

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1310
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 118
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 339
  • آی پی دیروز : 412
  • بازدید امروز : 644
  • باردید دیروز : 641
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,025
  • بازدید ماه : 2,025
  • بازدید سال : 73,190
  • بازدید کلی : 472,567
  • کدهای اختصاصی
    کار استار - مجله خبری خودرویی - استار -CAR-GOURP-GOURP CARSTAR- STAR-CS-نقد و بررسی - خودرو های روز -داخلی-خارجی-اخبار-فیلم بررسی-بروز خودرو