loading...
Gourp CARSTAR
کـــــــــــــــــــــــــــــــــار اســــــــتار / GOURPCARSTAR

http://s7.picofile.com/file/8254439926/carstar.gif

            ایــــــــمیل مـــــا  >>> carstar.ml@inbox.ru

Gourp CARSTAR بازدید : 60 سه شنبه 06 بهمن 1394 نظرات (0)

 

 

موسسه JD power نتایج حاصل از مطالعه بر روی خریداران خودرو در سال ۲۰۱۶ آمریکا را منتشر کرده است، که دلایل اصلی عدم تمایل خریداران نسبت به انتخاب برخی خودروها به عنوان خودرو شخصی، را نشان می‌دهد. این مطالعه برای سیزدهمین سال متوالی است که انجام می‌شود و دلایل مصرف‌کنندگان برای انصراف و عدم تمایل به برخی مدل‌های موجود در بازار را نمایش می‌دهد.

 


در زیر پنج عامل که بیشترین اثر را در عدم انتخاب یک خودرو به عنوان خودرو شخصی دارند، قرار گرفته است، که وجود هریک از آن‌ها در یک خودرو باعث می‌شود آن خودرو در بین خریداران ارزش خرید نداشته باشد.

۵. تصور کلی از خودرو
۱۶ درصد از افراد مورد بررسی در این مطالعه گفته‌اند که نمای کلی که برخی وسیله نقلیه خاص در اذهان ایجاد کرده‌اند، را دوست ندارد. شاید برخی از خریداران داشتن یک تویوتا پریوس یا شورلت ولت که به خاطر “سبز” بودنشان نمای متفاوتی دارند دوست ندارند. یا شاید از خرید یک مزدا میاتا به خاطر نمایش چهره کودکانه آن در انیمیشن‌ها پشیمان شده باشند.

 

EU 2016 Toyota Prius
4. قیمت بیش از حد بالا
این یکی نمی‌تواند زیاد تعجب برانگیز باشد، اما ۱۷ درصد از خریداران خودرو می‌گویند: آنها از خرید یک خودرو خاص اجتناب کرده‌اند، چرا که قیمت آن بیش از حد بالا بوده است. چیزی که اکثر این خریداران قبلاً تجربه کرده‌اند این است که پس از دیدن اتومبیل رؤیایی خود در نمایندگی جهت پرسیدن قیمت آن وارد مغازه شده‌اند و سپس با شنیدن قیمت بالاتر از حد انتظارشان ناراحت و عصبی از مغازه خارج شده‌اند.

2015 Mercedes-Benz Coupe

3.نگرانی از قابلیت اطمینان
اهمیت ویژگی قابلیت اطمینان در خودروها در هنگام تصمیم گیری و انتخاب یک وسیله نقلیه جدید همه روزه در حال افزایش است. بر اساس نتایج مطالعات امسال، ۱۷ درصد به نگرانی‌های خود در مورد قابلیت اطمینان خودرو اشاره کرده‌اند و آن را عامل اجتناب از خرید یک ماشین خاص آورده‌اند، این آمار به احتمال زیاد برای گروه فیات کرایسلر (FCA) خبر خوشی نیست، زیرا به طور معمول در پایین لیست مطالعات مربوط به قابلیت اطمینان قرار می‌گیرد.

 

Fiat 500 Facelift
2. دوست نداشتن طراحی داخلی کابین
گاهی اوقات، هر چقدر نمای خارجی یک ماشین خوب به نظر برسد، ممکن است عناصر خاص و یا نمای کلی در داخل کابین مورد پسند شما قرار نگیرد. از نظر خریداران ممکن است کابین یک خودرو خسته کننده و یا شاید بیش از حد پر زرق و برق به نظر برسد، و یا گاهی اوقات به دلیل دکمه‌ها و یا دستگیره‌های خاص (و یا بالعکس) باعث انصراف از خرید خودرو مورد نظر شود. به هر صورت، ۱۸ درصد از خریداران از انتخاب یک ماشین خاص به دلیل طراحی داخلی نامناسب اجتناب کرده‌اند.
BSI 1956 X-100
1. دوست نداشتن نمای خارجی و یا طراحی ظاهری
خریداران بسیاری با نگاه به ظاهر خودرو و بدون در نظر گرفتن قابلیت‌های آن از خرید، برخی اتومبیل‌ها صرف نظر می‌کنند زیرا طراحی آن را دوست ندارند. در حدود ۳۱ درصد از خریداران طراحی ظاهری نامناسب را عامل اصلی نخریدن یک خودرو اعلام کرده‌اند، این موضوع ثابت می‌کند که طراحی ظاهری یک خودرو چقدر در موفقیت آن در بازار مؤثر است. و شاید به همین دلیل پونتیاک آزتک موفق عمل نکرد و نام آن در نشریه لس‌آنجلس تایمز به عنوان “بدترین خودرویی که تاکنون در امریکا فروخته شده.” اعلام شده است.
pontiac aztek
منبع: autoguide
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
http://8pic.ir/images/9tnqk1ugfitvmei85t3b.jpg

GRUP CARSTAR
GRUP CARSTAR
با مدیریت : محمد حسین حسنی
mohammad hossein hassani
آیا تمایل دارید خودروی خود را جهت تست در اختیار سایت کار استار قرار دهید؟

اگر خودرویی دارید و قصد همکاری با کار استار جهت تست خودروی خود را دارید، لطفاً نام خودرو، شهر، نام خود و شماره تماس خود را از طریق ایمیل grupcarstar@gmail.com برای ما ارسال کنید تا همکاران ما جهت انجام هماهنگی های لازم با شما تماس بگیرند.

آیا قصد نگارش مقاله و یا تجربه رانندگی دارید؟

اگر شما هم علاقه مند به دنیای خودرو هستید و در نگارش یا ترجمه متون تجربه دارید، سایت کار استار شما را به همکاری دعوت می کند. مقاله شما با نام شما در سایت ثبت می شود و شما یکی از نویسندگان این سایت خواهید شد.

زمینه های همکاری:

1. تجربه رانندگی شما با یک خودروی موجود در بازار داخل
2. اخبار دنیای خودرو
3. مقاله علمی در مورد تکنولوژی های مربوط به خودرو
4. اگر در زمینه دیگری آماده همکاری با سایت می باشید، با ما تماس بگیرید

توجه داشته باشید که مطالب دیگر سایت ها و مجله ها مورد قبول واقع نخواهد شد.

در صورتیکه آماده همکاری هستید، یک مقاله را آماده کرده و با نام خود به آدرس زیر ارسال کنید.

آدرس ایمیل سایت: grupcarstar@gmail.com

آدرس ایمیل سایت: grupcarstar@yahoo.com
http://8pic.ir/images/9tnqk1ugfitvmei85t3b.jpg
آدرس ایمیل سایت: grupcarstar@gmail.com

درباره ما
Profile Pic
کاری از محمد حسین حسنی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون درباره سایتمون چیه؟
    لیفان ایکس ۵۰ راهی جدید، همراهی جدید
    لیفان ایکس50

    جک اس ۵ شاسی بلند قدرتمند

    محصولات جک


    http://up.amoozstar.ir/plugins/filepreviewer/site/resize_image_inline.php?f=14&w=1100&h=800&m=cropped&uh=87ce8ba9fa8d7dada0cfffa3f0410c1c4d36f2f59014165840a6d1f302457b88&o=gif

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1310
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 118
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 203
  • آی پی دیروز : 412
  • بازدید امروز : 261
  • باردید دیروز : 641
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,642
  • بازدید ماه : 1,642
  • بازدید سال : 72,807
  • بازدید کلی : 472,184
  • کدهای اختصاصی
    کار استار - مجله خبری خودرویی - استار -CAR-GOURP-GOURP CARSTAR- STAR-CS-نقد و بررسی - خودرو های روز -داخلی-خارجی-اخبار-فیلم بررسی-بروز خودرو