loading...
Gourp CARSTAR
کـــــــــــــــــــــــــــــــــار اســــــــتار / GOURPCARSTAR

http://s7.picofile.com/file/8254439926/carstar.gif

            ایــــــــمیل مـــــا  >>> carstar.ml@inbox.ru

Gourp CARSTAR بازدید : 135 یکشنبه 04 بهمن 1394 نظرات (0)

نگاهی اجمالی به بازار لوازم جانبی لوکس و آپشن‌های سفارشی خودرو پژو ۲۰۶

لوکس‌سواری با پژو ۲۰۶

  خودروی پژو ۲۰۶ دارای امکانات و آپشن‌های به‌روز و کارآمدی است که ابتدا در اروپا و سپس در دیگر نقاط جهان از جمله ایران عرضه شده است. این خودرو دارای امکانات پیشرفته و به‌روزی است که در طراحی اولیه آن لحاظ شده است ولی متأسفانه در کشور ما، بسیاری از این امکانات ‌ روی این خودروها نصب نشده و به مشتری عرضه نمی‌شود. شما می‌توانید به‌راحتی آپشن‌های فابریک این خودرو را ‌روی خودروی خود نصب و استفاده کنید.

 

  در این مطلب با گشتی در بازار آپشن و لوازم جانبی مخصوص پژو 206 سعی داریم تا مکانی مطمئن و مناسب را برای خرید اینگونه وسایل پیدا کنیم و همچنین تحلیل کوتاهی هم از بازار آپشن‌های این خودرو داشته باشیم. ضمنا در انتهای این مطلب پرطرفدارترین آپشن‌های پژو 206 را معرفی خواهیم کرد.

این لوازم جانبی و آپشن‌ها را از کجا بخریم؟

سفارش لوازم جانبی و آپشن‌هایی که برای پژو 206 قابل تهیه هستند، از دو طریق امکان‌پذیر است.
راه اول مراجعه به شعب آپکو در سراسر کشور است که در ایران بیش از 120 نمایندگی فعال دارد و حرفه آن تأمین و نصب لوازم جانبی سفارشی برای این خودرو است. این شرکت آپشن‌های سفارشی را زیر نظر و تحت پوشش ایران خودرو روی خودرو‌ها نصب کرده و از همه مهم‌تر نصب این لوازم توسط این شرکت موجب ابطال گارانتی نمی‌شود.
اما نقطه ضعف این شرکت تأمین حداقل 40درصد لوازم جانبی سفارشی پژو 206 بوده و اغلب لوازمی نظیر سپر اسپرت، ادوات داخلی اسپرت و ... را تحت پوشش قرار نمی‌دهد.
اما بزرگ‌ترین مزیت این شرکت آموزش تخصصی افراد شاغل در این مراکز است که با تبحر خاصی اقدام به نصب و راه‌اندازی وسایل مورد نظر مشتری می‌کنند. راه‌ دوم برای خرید این لوازم مراجعه به بازار است؛ بازاری که با افزایش و تلاطم قیمت ارز آشفته به نظر می‌رسد و ممکن است قیمت جنس مورد نظر در یک مغازه با مرکز فروش دیگر بیش از 20 درصد تفاوت داشته باشد در حالی که فاصله مکانی این دو مرکز ممکن است به 400 متر هم نرسد. لوازم موجود در بازار اغلب اصلی بوده و از کشور فرانسه وارد می‌شود ولی لوازمی هم از تولیدات کشور‌هایی نظیر ترکیه و چین در بازار موجود هستند که تحت لیسانس پژو فرانسه تولید می‌شوند اما قیمت و کیفیت کمتری دارند و البته به‌مراتب نسبت به نمونه اصلی ارزان‌تر هستند.
برای مراجعه به این فروشگاه‌ها در سطح شهر دو مشکل عمده وجود دارد؛ مشکل نخست این است که در صورت خرابی قطعه، کمتر فروشگاهی به‌راحتی جنس را پس گرفته و تعویض می‌کند و حتی در صورت پشیمان‌شدن مشتری از خرید، پول او را پس نمی‌دهد. دومین مشکل وجود افراد نابلد و بدون داشتن گواهینامه آموزش فنی در این مراکز است که ممکن است نصب قطعه توسط این افراد در آینده برای مالک مشکل‌آفرین باشد.
  در بازار آپشن‌های پژو 206 چه می‌گذرد؟
حقیقتا از هر‌کس که پرس‌و‌جو کنید اولین پاسخی که خواهید شنید، از رونق افتادن خرید اینگونه وسایل سفارشی و البته گران توسط مالکان خودرو پژو 206 است.
به نظر، خریداران بیشتر روی خوشی به خرید لوازم بیرونی خودرو نظیر‌ آنتن، سپر، بال و‌... نشان می‌دهند تا استفاده از لوازم جانبی داخلی و آپشن‌های داخل خودرو. دلیل این امر را می‌توان در دگرگون شدن قیمت ارز جست‌وجو کرد.
بالا‌رفتن قیمت‌های لوازم داخلی مانند کروز کنترل، کنسول وسط و .... باعث شده است مردم ظاهر زیبا و اسپرت خودرو را به آسایش رانندگی ترجیح دهند و به همین منظور هزینه بیشتری را پس‌انداز کنند.
البته اتمام قرارداد پژو با ایران خودرو را نمی‌توان بی‌تأثیر در دوبرابر شدن قیمت‌ها در چند سال اخیر دانست و امید است تا با رفع تحریم‌ها و امضای قرارداد جدید این بازار جان دوباره بگیرد.
همچنین می‌توان بازار آپشن‌های پژو 206 را اینگونه تحلیل کرد که با واردات این آپشن‌ها توسط شرکت‌های دیگر در ایران و از تک قطبی بیرون آمدن آپکو در فروش آپشن‌های این خودرو، رقابت بیشتری بین فروشندگان ایجاد شده است که این امر در نهایت می‌تواند به نفع مشتری تمام شود.
این شرکت‌های واردکننده برای گرم کردن بازار از سود خود کاسته و قیمت فروش اجناس خود را نسبت به رقبای دیگرشان در بازار کاهش داده تا مشتری بیشتری را جذب کنند که این عمل هم به نفع مشتری در کاهش هزینه خرید است و هم مشتری‌مداری را بین شرکت‌ها افزایش می‌دهد.

  چه آپشن‌هایی بیشتر مورد استقبال هستند؟
آپشن‌های کلی پژو 206 به قدری هستند که لیست کردن و تحلیل آنها کاری طاقت‌فرسا و کسل‌کننده خواهد بود.
به هر روی اگر از سپر و بال عقب اسپرت پژو 206 که فروش قابل ملاحظه‌ای در بازار دارند بگذریم، با پرس‌و‌جو و مشاوره با فروشندگان اینگونه لوازم می‌توان گفت که به ترتیب پاور ویندوز، Day light، پنل‌های ضبط تصویری فابریک، کروز کنترل و چراغ راهنمای روی آیینه بغل پژو 206 در بازار از پرفروش‌ترین آپشن‌های این خودرو هستند که از استقبال چشمگیری در بازار برخوردارند.
در مرحله بعدی چراغ‌های زنون، آیینه‌های الکتروکرومیک، گرمکن‌های صندلی، فرمان RC و مانیتور‌های پشت سری و ... قرار می‌گیرند که با توجه به هزینه سنگین اینگونه لوازم در بازار استقبال کمتری از آنها می‌شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
http://8pic.ir/images/9tnqk1ugfitvmei85t3b.jpg

GRUP CARSTAR
GRUP CARSTAR
با مدیریت : محمد حسین حسنی
mohammad hossein hassani
آیا تمایل دارید خودروی خود را جهت تست در اختیار سایت کار استار قرار دهید؟

اگر خودرویی دارید و قصد همکاری با کار استار جهت تست خودروی خود را دارید، لطفاً نام خودرو، شهر، نام خود و شماره تماس خود را از طریق ایمیل grupcarstar@gmail.com برای ما ارسال کنید تا همکاران ما جهت انجام هماهنگی های لازم با شما تماس بگیرند.

آیا قصد نگارش مقاله و یا تجربه رانندگی دارید؟

اگر شما هم علاقه مند به دنیای خودرو هستید و در نگارش یا ترجمه متون تجربه دارید، سایت کار استار شما را به همکاری دعوت می کند. مقاله شما با نام شما در سایت ثبت می شود و شما یکی از نویسندگان این سایت خواهید شد.

زمینه های همکاری:

1. تجربه رانندگی شما با یک خودروی موجود در بازار داخل
2. اخبار دنیای خودرو
3. مقاله علمی در مورد تکنولوژی های مربوط به خودرو
4. اگر در زمینه دیگری آماده همکاری با سایت می باشید، با ما تماس بگیرید

توجه داشته باشید که مطالب دیگر سایت ها و مجله ها مورد قبول واقع نخواهد شد.

در صورتیکه آماده همکاری هستید، یک مقاله را آماده کرده و با نام خود به آدرس زیر ارسال کنید.

آدرس ایمیل سایت: grupcarstar@gmail.com

آدرس ایمیل سایت: grupcarstar@yahoo.com
http://8pic.ir/images/9tnqk1ugfitvmei85t3b.jpg
آدرس ایمیل سایت: grupcarstar@gmail.com

درباره ما
Profile Pic
کاری از محمد حسین حسنی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون درباره سایتمون چیه؟
    لیفان ایکس ۵۰ راهی جدید، همراهی جدید
    لیفان ایکس50

    جک اس ۵ شاسی بلند قدرتمند

    محصولات جک


    http://up.amoozstar.ir/plugins/filepreviewer/site/resize_image_inline.php?f=14&w=1100&h=800&m=cropped&uh=87ce8ba9fa8d7dada0cfffa3f0410c1c4d36f2f59014165840a6d1f302457b88&o=gif

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1310
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 228
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 484
  • آی پی دیروز : 264
  • بازدید امروز : 2,022
  • باردید دیروز : 665
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,778
  • بازدید ماه : 5,778
  • بازدید سال : 76,943
  • بازدید کلی : 476,320
  • کدهای اختصاصی
    کار استار - مجله خبری خودرویی - استار -CAR-GOURP-GOURP CARSTAR- STAR-CS-نقد و بررسی - خودرو های روز -داخلی-خارجی-اخبار-فیلم بررسی-بروز خودرو