loading...
Gourp CARSTAR
کـــــــــــــــــــــــــــــــــار اســــــــتار / GOURPCARSTAR

http://s7.picofile.com/file/8254439926/carstar.gif

            ایــــــــمیل مـــــا  >>> carstar.ml@inbox.ru

Gourp CARSTAR بازدید : 112 شنبه 24 مرداد 1394 نظرات (0)
لکسوس های پرحاشیه معرفی شدند
حدود یکی دو ماه پیش بود که یک مجله فعال ژاپنی حوزه خودرو با انتشار تصاویری گرافیکی در مجله خود، ادعا داشت که این تصاویر، مدل جدید لکسوس LX570 است که در قالب یک خودروی فیس لیفت به زودی معرفی و وارد بازار خواهد شد و پس از گذشت تقریباً یک ماه از این اتفاق هم، تصاویری جاسوسی از لکسوس LX570 به صورت زنده و بدون استتار در فضای مجازی منتشر شد که گزارش آن را هم در اختیار شما قرار دادیم، تا اینکه دیروز صبح شرکت خودروسازی لکسوس پس از این همه اتفاق و انتشار تصاویر جاسوسی، به صورت رسمی به معرفی نسخه فیس لیفت لکسوس LX570 در کنار فیس لیفت لکسوس GS پرداخت.
از نظر طراحی ظاهری با مقایسه نسخه فیس لیفت با نسخه استاندارد لکسوس LX570، خواهید دید که در قسمت جلویی خودرو از چراغ‌های جدید تمام LED کشیده‌تر و شکیل‌تر، جلوپنجره‌ای مشبک جدید با حاشیه کرومی و ستون‌های اصلی افقی، ولی در همان فرم و طراحی سابق و دست آخر هم مه شکن‌هایی جدید نواری شکل در دو گوشه سپر جلو طراحی شده است. در عقب نیز می‌بینید که فرم اصلی شاسی و بدنه مانند سابق مانده است، ولی چراغ‌هایی که در این بخش استفاده شده، هم کشیده‌تر شده‌اند و هم از تکنولوژی LED ساخته شده‌اند. در بالای سپر عقب نیز دو چراغ شب نمای جدید طراحی شده که از حالت مستطیلی شکل در مدل استاندارد به شکلی مربعی مانند درآمده است. مجموعه شاسی و بدنه خودرو هم به طور کامل بر روی چهار عدد رینگ 20 و 21 اینچی آلیاژی سوار خواهند شد.


در زیر کاپوت این شاسی بلند چشم بادامی یک پیشرانه 5.7 لیتری V8 متصل به یک جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک (برگرفته از مدل اصلی) به خدمت گرفته شده که می‌تواند در حداکثر کارایی خود حدود 383 اسب بخار قدرت و 546 نیوتن متر گشتاور را به دست خطوط انتقال برساند که با انجام این کار، می‌توان علاوه بر خود خودرو و سرنشینان آن و پر کردن فضای بار آن، حداکثر 3175 کیلوگرم را هم با آن بکسل کرد.
همچنین لکسوس از نسخه فیس لیفت سری کامل GS همراه با شاسی بلند LX570 رونمایی کرد و مهم‌ترین خبر آن هم، اضافه شدن یک مدل جدید با نام 200T در دو مدل RC و NX به خانواده لکسوس GS است که در محدوده قدرتی خود از یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر با جعبه دنده ‌ای اتوماتیک 8 دنده سود می‌برد که می‌توان حداکثر 241 اسب بخار قدرت و 349 نیوتن متر گشتاور را از آن استخراج کرد.
علاوه بر مدل جدید لکسوس، برای پیشرانه لکسوس GS350 نیز یک بسته بهینه سازی، ارائه شده که باعث افزایش قدرت خودرو به 311 اسب بخار و گشتاور آن به 379 نیوتن متر شده است، یعنی حدود 5 اسب بخار به قدرت و حدود 4 نیوتن متر هم به گشتاور تولیدی موتور اضافه شده است.
برای نسخه GS450H نیز همچنان همان سیستم محرک هیبریدی که از یک موتور الکتریکی و یک موتور 3.5 لیتری شش سیلندر با قدرت 338 اسب بخاری تشکیل شده است، استفاده شده که می‌تواند شتابی 5.6 ثانیه‌ای از 0 تا مرز 96 کیلومتر بر ساعت را به ثبت برساند.
از نظر طراحی ظاهری این مدل در حد یک خودروی فیس لیفت، تغییرات نسبتاً زیادی اعمال شده که در قسمت جلویی آن شامل جلوپنجره‌ای بزرگ‌‌تر در همان قالب نسخه اصلی با حاشیه کرومی و ستون‌های اصلی پهن افقی در لابه‌لای آن، چراغ‌هایی جدید ساده‌تر و باریک که در زیر آن یک قاب جدید مجزا نصب شده و بر روی آن لامپ‌های LED نواری کار شده است.


در دو طرف سپر جلو نیز در مدل اصلی 2014 لکسوس GS، یک مه شکن گردی نسبتاً بزرگ طراحی شده که در نسخه فیس لیفت این مه شکن از روی سپر حذف شده و به قاب اصلی چراغ منتقل شده و به جای آن یک ورودی هوای بزرگ‌تر با قطعه‌ای کرومی، قالب گیری شده است. در قسمت عقب خودرو هم تغییراتی از جمله جدید شدن چراغ‌ها و همچنین خروجی‌های اگزوز جدید و زیباتر، دیده می‌شود که تغییرات کمتری نسبت به جلو متحمل شده‌اند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
http://8pic.ir/images/9tnqk1ugfitvmei85t3b.jpg

GRUP CARSTAR
GRUP CARSTAR
با مدیریت : محمد حسین حسنی
mohammad hossein hassani
آیا تمایل دارید خودروی خود را جهت تست در اختیار سایت کار استار قرار دهید؟

اگر خودرویی دارید و قصد همکاری با کار استار جهت تست خودروی خود را دارید، لطفاً نام خودرو، شهر، نام خود و شماره تماس خود را از طریق ایمیل grupcarstar@gmail.com برای ما ارسال کنید تا همکاران ما جهت انجام هماهنگی های لازم با شما تماس بگیرند.

آیا قصد نگارش مقاله و یا تجربه رانندگی دارید؟

اگر شما هم علاقه مند به دنیای خودرو هستید و در نگارش یا ترجمه متون تجربه دارید، سایت کار استار شما را به همکاری دعوت می کند. مقاله شما با نام شما در سایت ثبت می شود و شما یکی از نویسندگان این سایت خواهید شد.

زمینه های همکاری:

1. تجربه رانندگی شما با یک خودروی موجود در بازار داخل
2. اخبار دنیای خودرو
3. مقاله علمی در مورد تکنولوژی های مربوط به خودرو
4. اگر در زمینه دیگری آماده همکاری با سایت می باشید، با ما تماس بگیرید

توجه داشته باشید که مطالب دیگر سایت ها و مجله ها مورد قبول واقع نخواهد شد.

در صورتیکه آماده همکاری هستید، یک مقاله را آماده کرده و با نام خود به آدرس زیر ارسال کنید.

آدرس ایمیل سایت: grupcarstar@gmail.com

آدرس ایمیل سایت: grupcarstar@yahoo.com
http://8pic.ir/images/9tnqk1ugfitvmei85t3b.jpg
آدرس ایمیل سایت: grupcarstar@gmail.com

درباره ما
Profile Pic
کاری از محمد حسین حسنی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون درباره سایتمون چیه؟
    لیفان ایکس ۵۰ راهی جدید، همراهی جدید
    لیفان ایکس50

    جک اس ۵ شاسی بلند قدرتمند

    محصولات جک


    http://up.amoozstar.ir/plugins/filepreviewer/site/resize_image_inline.php?f=14&w=1100&h=800&m=cropped&uh=87ce8ba9fa8d7dada0cfffa3f0410c1c4d36f2f59014165840a6d1f302457b88&o=gif

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1310
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 230
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 489
  • آی پی دیروز : 264
  • بازدید امروز : 2,648
  • باردید دیروز : 665
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 6,404
  • بازدید ماه : 6,404
  • بازدید سال : 77,569
  • بازدید کلی : 476,946
  • کدهای اختصاصی
    کار استار - مجله خبری خودرویی - استار -CAR-GOURP-GOURP CARSTAR- STAR-CS-نقد و بررسی - خودرو های روز -داخلی-خارجی-اخبار-فیلم بررسی-بروز خودرو