loading...
Gourp CARSTAR
کـــــــــــــــــــــــــــــــــار اســــــــتار / GOURPCARSTAR

http://s7.picofile.com/file/8254439926/carstar.gif

            ایــــــــمیل مـــــا  >>> carstar.ml@inbox.ru

Gourp CARSTAR بازدید : 71 یکشنبه 04 بهمن 1394 نظرات (0)
در مقاله قبل به اهمیت و جایگاه کراس اوور‌ها اشاره کردیم و شش تا از بهترین و بصرفه‌ترین کراس اوورهای بازار جهانی را هم برای شما معرفی کردیم که شامل میتسوبیشی ASX، جی ام سی تِرین، شورلت اکوناکس، نیسان روگ، هیوندای توسان و کیا اسپورتیج می‌شد که توانسته‌اند در بازارهای جهانی عملکردی خوب و قابل قبول از خود به نمایش بگذارند، حال می‌خواهیم لیستمان را تکمیل کنیم و 9 کراس اوور دیگر را که بازارهای جهانی بخصوص بازار داخلی کشورمان با آغوش باز به استقبال آن‌ها رفته‌اند را معرفی کنیم. درضمن، شماره گذاری‌های این لیست بر مبنای وبسایت منبع بوده و دلیلی بر برتری یک خودرو بر خودرویی دیگر بنا بر جایگاهش در لیست نخواهد بود.
9- نهمین خودروی لیست ما که نسبت به نسل قبل خود پیشرفت‌های قابل قبولی داشته و فضای کابین بیشتری را هم در اختیار مخاطبانش قرار می‌دهد، سوبارو اوت بک است که شرکت سازنده درون سینه آن یک پیشرانه 2.5 لیتری یا پیشرانه‌ای 3.6 لیتری را به خدمت گرفته است که همچون سایر پیشرانه‌های محصولات سوبارو به خصوص شاسی بلندها و کراس اوورهای آن، به صورت تخت یا خوابیده ساخته‌اند که به دلیل تکنولوژی بالا و اداره دشوار این جور پیشرانه‌ها، فقط در محصولات پورشه و سوبارو مورد استفاده قرار می‌گیرد. این خودرو همچنین به یک سیستم چهارچرخ محرک مجهز شده که عبور از مسیرهای لول پایین آفرودی را راحت و ممکن می‌کند.


8- سوبارو فارستر، دیگر کراس اوور موجود در لیست 15تایی بهترین کراس اوورهای سال گذشته میلادی است که با پیشرانه‌های قدرتمند 2 لیتری توربوشارژر 250 اسب بخاری و پیشرانه تنفس طبیعی 170 اسب بخاری خود در کنار فضای داخلی کابین جادار و سیستم‌ها و تجهیزات پیشرفته صنعت خودروسازی، به یک گزینه مناسب و قوی تبدیل شده است. این خودرو همچنین سیستم‌های ایمنی متعددی در خود جای داده که مهم‌ترین آن نحوه ساخت سیستم انتقال قدرت است که در هنگام تصادفات شدید، از ورود موتور و مجموعه انتقال قدرت به داخل کابین جلوگیری می‌کند.


7- تویوتا راو4، کراس اوور کم مصرف و آرام با سواری نرم و راحت که اگر براساس نظریه‌های بعضی از کاربران و فعالان صنعت خودروسازی، طراحی ظاهری آن را که نادیده بگیریم (هرچند ما اعتقاد به زیبایی چهره آن داریم و یک امر کاملا سلیقه‌ای است)، می‌تواند تبدیل به یکی از بهترین گزینه‌های روی میز برای خرید این کراس اوور باشد، این کراس اوور در سینه خود پیشرانه‌ای 2.5 لیتری 176 اسب بخاری دارد که به یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک متصل شده و مصرف سوختی پایین و با صرف اقتصادی دارد. نیروی تولیدی این اتومبیل هم به طور استاندارد به چرخ عقب منتقل می شود، ولی می‌توان به طور سفارشی نیروی تولیدی پیشرانه را به هرچهار چرخ منتقل کرد.


6- فولکس واگن تیگوآن، این کراس اوور را می‌توان تنها نماینده آلمانی‌ها در این لیست به شمار آورد که قیمتی مناسب داشته و از امکانات مناسبی هم برخوردار است، چون همانطور که می‌دانید، آلمانی‌ها علاقه زیادی به ساخت خودروهای لوکس و قیمت بالا دارند و حتی کراس اوورهای تولیدی شرکت‌هایی نظیر مرسدس بنز و پورشه هم در دسته خودروهای لوکس قرار می‌گیرند. این کراس اوور برخلاف دیگر کراس اوورهای بازارهای جهانی، تنها یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژر دارد که برای تبدیل نیروی خود به یک جعبه دنده شش سرعته دستی یا اتوماتیک متصل می‌شود. این کراس اوور به صورت محور جلو استاندارد و چهارچرخ محرک سفارشی عرضه خواهد شد.


5- جیپ رانگلر، شاید کمی حضور این خودرو درون لیست کراس اوورها بحث برانگیز باشد، ولی فارغ از خاصیت بالای آفرودی این خودرو و بخصوص محصولات جیپ، می‌توان با توجه به کلاس این اتومبیل به دید یک کراس اوور به آن نگاه کرد که ویژگی عبور از مسیرهای آفرودی را هم در اختیار شما قرار خواهد داد. جیپ رانگلر پیشرانه‌ای 285 اسب بخاری دارد و نیروی تولیدی خود را هم به تمامی چرخ‌ها ارسال می‌کند.


4- جیپ چروکی، این کراس اوور را می‌توان نسخه کوچک‌تر شده از جیپ گرند چروکی دانست که هم طراحی زیبا و دلنشینی دارد و هم قابلیت‌های معروف کمپانی جیپ درون آن گنجانده شده است. با پیشرانه 2.4 لیتری و 3.2 لیتری و جعبه دنده‌ای 9 سرعته اتوماتیک آن هم می‌توان در مسیرهای آفرودی تجربیات خوبی داشت.


3- فورد اسکیپ، کراس اووری از خانواده بزرگ فورد است که در نسل جدید خود به ظاهری جذاب‌تر و اسپرت‌تر از قبل مجهز شده و از لحاظ امکانات رفاهی و... هم جز برترین کراس اوورهای جهان بشمار می‌رود. فورد اسکیپ از سه پیشرانه چهار سیلندر استفاده می‌کند که دوتای آنها توربوشارژردار هستند و یکی از آن‌ها هم به صورت تنفس طبیعی به تولید قدرت می‌پردازد.


2- هوندا CR-V، خودرویی زیبا با سیستم تعلیقی بهینه سازی شده و سیستم ترمزی پیشرفته و قدرتمند که همواره این خودرو را تبدیل به یکی از بهترین کراس اوورهای حال حاضر می‌کند. از امکانات رفاهی و ایمنی این کراس اوور بگذریم، به پیشرانه 2.4 لیتری 184 اسب بخاری آن می‌رسیم که با حداقل مصرف سوخت کار کرده و نیروی تولیدی خود را هم به جعبه دنده‌ای انتقال متداول CVT ارسال می‌کند تا با حذف نیروی اتلاف شده در هنگام تعویض دنده در گیربکس‌های معمولی، نهایت راندمان نیرو را به چرخ‌ها منتقل کند، هرچند در کنار مزایای زیاد این گونه گیربکس‌ها، معایب آن هم زیاد است.


1- مزدا CX-5، قطعا شما هم موافق این هستید که مزدا CX-5 بهترین کراس اوور حال حاضر در جهان است، از ظاهر جذاب و شیک و بسیار زیبای آن که بگذریم، به بخش فنی آن میرسیم که به پیشرانه‌ای 2 لیتری 155 اسب بخاری متصل به جعبه دنده‌ای 6 سرعته دستی یا پیشرانه‌ای 2.5 لیتری 184 اسب بخاری مجهز شده است. عملکرد پیشرانه هم در خور خود بهترین به حساب می‌آید و همین جمله برای مصرف سوخت آن کافیست که با بوی بنزین هم کار می‌کند، حال این ویژگی‌ها را در کنار سواری عالی، کابین زیبا، راحتی بالا و کیفیت بالای قطعات مصرفی بعلاوه قیمت مناسب آن بگذارید تا ببینید که چرا این کراس اوور بهترین گزینه موجود در بازار به حساب می‌آید که متاسفانه در ایران، حداقل تا به الان شاهد حضور جدی آن نیستیم.

 
عکس ها

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
http://8pic.ir/images/9tnqk1ugfitvmei85t3b.jpg

GRUP CARSTAR
GRUP CARSTAR
با مدیریت : محمد حسین حسنی
mohammad hossein hassani
آیا تمایل دارید خودروی خود را جهت تست در اختیار سایت کار استار قرار دهید؟

اگر خودرویی دارید و قصد همکاری با کار استار جهت تست خودروی خود را دارید، لطفاً نام خودرو، شهر، نام خود و شماره تماس خود را از طریق ایمیل grupcarstar@gmail.com برای ما ارسال کنید تا همکاران ما جهت انجام هماهنگی های لازم با شما تماس بگیرند.

آیا قصد نگارش مقاله و یا تجربه رانندگی دارید؟

اگر شما هم علاقه مند به دنیای خودرو هستید و در نگارش یا ترجمه متون تجربه دارید، سایت کار استار شما را به همکاری دعوت می کند. مقاله شما با نام شما در سایت ثبت می شود و شما یکی از نویسندگان این سایت خواهید شد.

زمینه های همکاری:

1. تجربه رانندگی شما با یک خودروی موجود در بازار داخل
2. اخبار دنیای خودرو
3. مقاله علمی در مورد تکنولوژی های مربوط به خودرو
4. اگر در زمینه دیگری آماده همکاری با سایت می باشید، با ما تماس بگیرید

توجه داشته باشید که مطالب دیگر سایت ها و مجله ها مورد قبول واقع نخواهد شد.

در صورتیکه آماده همکاری هستید، یک مقاله را آماده کرده و با نام خود به آدرس زیر ارسال کنید.

آدرس ایمیل سایت: grupcarstar@gmail.com

آدرس ایمیل سایت: grupcarstar@yahoo.com
http://8pic.ir/images/9tnqk1ugfitvmei85t3b.jpg
آدرس ایمیل سایت: grupcarstar@gmail.com

درباره ما
Profile Pic
کاری از محمد حسین حسنی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون درباره سایتمون چیه؟
    لیفان ایکس ۵۰ راهی جدید، همراهی جدید
    لیفان ایکس50

    جک اس ۵ شاسی بلند قدرتمند

    محصولات جک


    http://up.amoozstar.ir/plugins/filepreviewer/site/resize_image_inline.php?f=14&w=1100&h=800&m=cropped&uh=87ce8ba9fa8d7dada0cfffa3f0410c1c4d36f2f59014165840a6d1f302457b88&o=gif

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1310
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 96
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 401
  • آی پی دیروز : 264
  • بازدید امروز : 721
  • باردید دیروز : 665
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,477
  • بازدید ماه : 4,477
  • بازدید سال : 75,642
  • بازدید کلی : 475,019
  • کدهای اختصاصی
    کار استار - مجله خبری خودرویی - استار -CAR-GOURP-GOURP CARSTAR- STAR-CS-نقد و بررسی - خودرو های روز -داخلی-خارجی-اخبار-فیلم بررسی-بروز خودرو