loading...
Gourp CARSTAR
کـــــــــــــــــــــــــــــــــار اســــــــتار / GOURPCARSTAR

http://s7.picofile.com/file/8254439926/carstar.gif

            ایــــــــمیل مـــــا  >>> carstar.ml@inbox.ru

Gourp CARSTAR بازدید : 65 سه شنبه 22 دی 1394 نظرات (0)
رونمایی از فرزند قدرتمند لکسوس مدل LC500
کانسپت لکسوس LF-LC را به یاد دارید؟ اگر اشتباه نکرده باشیم سال 2012 میلادی و در نمایشگاه دیترویت 2012 میلادی بود که شرکت خودروسازی لکسوس از کانسپتی تحت عنوان LF-LC پرده بردای کرد. سال گذشته هم لکسوس کانسپتی چهار درب تحت همین عنوان معرفی کرد، ولی بالاخره بعد از گذشت تقریباً 4 سال، شرکت خودروسازی لکسوس طرح اولیه LF-LC کوپه را به مرحله تولید رساند و کانسپت قدیمی این کمپانی را با نام جدید LC500 و با مولفه‌های طراحی تقریباً نزدیک به آن کانسپت در نمایشگاه دیترویت امسال معرفی کرد.
مگر می‌شود لکسوس ماشینی طراحی کند و زشت باشد؟ اگر از کسی در رابطه با طراحی محصولات لکسوس سوال کنید، قطعا همین پاسخ را خواهید شنید. طراحی زیبا و چشم نواز که سعی بر حفظ مؤلفه‌های طراحی اصلی کانسپت LF-LC در آن شده است تا نهایت زیبایی بدست آید. همانطور که می‌بینید، لکسوس مشابه با طرح کاسنپت LF-LC، در جلوی بدنه LC500 جلوپنجره‌ای بزرگ و گسترده را طراحی کرده که درون آن را با جزئیات کوچک کرومی رنگ پر کرده و حاشیه آن را هم نواری کرومی رنگ زیبا در بر گرفته است. در اطراف این جلوپنجره زیبا هم چراغ‌های پیشانی شکیل و مدرنیته طراحی شده که در زیر آن ورودی‌های هوای خنک کاری رادیاتورهای جانبی قالب گیری شده است. با چرخیدن به دور خودرو و نگاه انداختن به طراحی عقبی خودرو هم با یک طراحی دوچندان جذاب‌تر و زیباتر از طراحی جلویی مواجه خواهید شد که چراغ‌های پیشرفته و خروجی‌های اگزوز متوازی الاضلاع کرومی رنگ آن بیشترین تاثیر را در زیبایی آن گذاشته اند. به جای استفاده از اسپویلری جداگانه هم از همان درب صندوق عقب کمک گرفته شده و با استفاده از قالب گیری، اسپویلری ثابت برای لکسوس LC500 دست و پا کرده‌اند.
مجموعه کامل شاسی و بدنه همراه با متعلقات آن هم بر روی رینگ‌های 20 و 21 اینچی آلیاژی نقره‌ای رنگ سوار شده‌اند که در 5 پره اصلی دوبل و سرجمع 10 پره فرعی ساخته و پرداخته شده‌اند.
در زیر کاپوت این زیبای شرقی هم از پیشرانه‌ای 5 لیتری هشت سیلندر 32 سوپاپ استفاده شده که برگرفته از پیشرانه دو لکسوس GS F و RC F است، ولی از نوع تنفس طبیعی بوده و می‌تواند در حداکثر کارایی خود حدودا 467 اسب بخار قدرت و 527 نیوتن متر گشتاور تولید کند، ولی لکسوس با استفاده از جعبه دنده 10 سرعته اتوماتیکی که جدیدا به توسعه و تولید آن پرداخته است، توانسته تنفس طبیعی بودن پیشرانه را جبران کند و با تمامی این تفاسیر، حداقل شتاب 0 تا 96 کیلومتر بر ساعتی این لکسوس LC500 را به کمتر از 4.5 ثانیه برساند.
 
عکس ها

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
http://8pic.ir/images/9tnqk1ugfitvmei85t3b.jpg

GRUP CARSTAR
GRUP CARSTAR
با مدیریت : محمد حسین حسنی
mohammad hossein hassani
آیا تمایل دارید خودروی خود را جهت تست در اختیار سایت کار استار قرار دهید؟

اگر خودرویی دارید و قصد همکاری با کار استار جهت تست خودروی خود را دارید، لطفاً نام خودرو، شهر، نام خود و شماره تماس خود را از طریق ایمیل grupcarstar@gmail.com برای ما ارسال کنید تا همکاران ما جهت انجام هماهنگی های لازم با شما تماس بگیرند.

آیا قصد نگارش مقاله و یا تجربه رانندگی دارید؟

اگر شما هم علاقه مند به دنیای خودرو هستید و در نگارش یا ترجمه متون تجربه دارید، سایت کار استار شما را به همکاری دعوت می کند. مقاله شما با نام شما در سایت ثبت می شود و شما یکی از نویسندگان این سایت خواهید شد.

زمینه های همکاری:

1. تجربه رانندگی شما با یک خودروی موجود در بازار داخل
2. اخبار دنیای خودرو
3. مقاله علمی در مورد تکنولوژی های مربوط به خودرو
4. اگر در زمینه دیگری آماده همکاری با سایت می باشید، با ما تماس بگیرید

توجه داشته باشید که مطالب دیگر سایت ها و مجله ها مورد قبول واقع نخواهد شد.

در صورتیکه آماده همکاری هستید، یک مقاله را آماده کرده و با نام خود به آدرس زیر ارسال کنید.

آدرس ایمیل سایت: grupcarstar@gmail.com

آدرس ایمیل سایت: grupcarstar@yahoo.com
http://8pic.ir/images/9tnqk1ugfitvmei85t3b.jpg
آدرس ایمیل سایت: grupcarstar@gmail.com

درباره ما
Profile Pic
کاری از محمد حسین حسنی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون درباره سایتمون چیه؟
    لیفان ایکس ۵۰ راهی جدید، همراهی جدید
    لیفان ایکس50

    جک اس ۵ شاسی بلند قدرتمند

    محصولات جک


    http://up.amoozstar.ir/plugins/filepreviewer/site/resize_image_inline.php?f=14&w=1100&h=800&m=cropped&uh=87ce8ba9fa8d7dada0cfffa3f0410c1c4d36f2f59014165840a6d1f302457b88&o=gif

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1310
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 50
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 386
  • آی پی دیروز : 412
  • بازدید امروز : 877
  • باردید دیروز : 641
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,258
  • بازدید ماه : 2,258
  • بازدید سال : 73,423
  • بازدید کلی : 472,800
  • کدهای اختصاصی
    کار استار - مجله خبری خودرویی - استار -CAR-GOURP-GOURP CARSTAR- STAR-CS-نقد و بررسی - خودرو های روز -داخلی-خارجی-اخبار-فیلم بررسی-بروز خودرو