loading...
Gourp CARSTAR
کـــــــــــــــــــــــــــــــــار اســــــــتار / GOURPCARSTAR

http://s7.picofile.com/file/8254439926/carstar.gif

            ایــــــــمیل مـــــا  >>> carstar.ml@inbox.ru

Gourp CARSTAR بازدید : 43 یکشنبه 17 آبان 1394 نظرات (0)
نتیجه نظرسنجی کمپین نخریدن خودروی صفر
چند وقتی است که کمپین نخریدن خودروی صفر از سوی مردم در جریان افتاده است. در ابتدا بعضی به بی اهمیت بودن آن اشاره می کردند اما رفته رفته تاثیر آن چنان شد که فشار زیادی به صنعت خودروی داخلی و حتی به واردکنندگان وارد شد و آنها را مجاب به عکس العمل کرد.
بعضی شرکت ها اقدام به اعلام شرایط فروش جدید برای خودروهای خود کردند و بعضی دیگر قیمت محصولات خود را کاهش دادند. بزرگ ترین اقدامی که برای نجات خودروسازان داخلی انجام شد اعطای وام 25 میلیون تومانی توسط دولت برای خریداران خودروی داخلی بود اما این اقدام نیز پس از چند روز واکنش هایی داشت و نوش دارو بودن آن در هاله ای از ابهام قرار گرفت.
در آخرین روز شهریورماه یعنی حدود 45 روز پیش، در سایت خودروبانک اقدام به نظرسنجی در مورد این کمپین کردیم و نظر شما را در مورد نتیجه آن پرسیدیم. نظر سنجی با عنوان "کمپین نخریدن خودرو صفر به کجا ختم می شود؟" بود و گزینه های مختلفی برای جواب داشت. در این صفحه نیز بحث های داغ و زیادی در میان گذاشته شد و صحبت های زیادی از سوی کاربران مطرح شد.
در این نظرسنجی که دقیقاً 11 هزار و 113 نفر شرکت کردند، نتایج جالبی بدست آمد و اجماع نظر در مورد نتیجه این کمپین قابل تأمل است. از این تعداد دقیقاً 5910 نفر به گزینه ای رأی دادند که نتیجه کمپین را ورشکست شدن دو خودروساز داخلی بیان کرده است یعنی 53.1 درصد شرکت کنندگان که نشان از این دارد که مردم تأثیر این کمپین را چنان می دانند که موجب بسته شدن دو خودروساز بزرگ کشور می شود.
اما بعد از آن شرکت کنندگان با 2022 رأی به کاهش قیمت تمامی محصولات داخل و خارجی رأی داده اند یعنی 18.1 درصد کل آرا و بعد از آن گزینه کاهش تعرفه واردات قرار دارد.
اما موضوع جالب در مورد این نظر سنجی که تعداد قابل توجهی از کاربران در آن شرکت کردند، این است که برخلاف بعضی نظرها، مردم قدرت کمپین را زیاد می دانند و شاید از اینکه مجبور شده اند زیر دست تنها دو خودروساز محصولات تکراری آنها را برای سال های پیاپی با شیب منفی کیفیتی سوار شوند خسته شده اند(!) و بر این عقیده اند که مردم نیز همانند بسیاری از بازارهای آزاد دنیا دوست دارند از جدیدترین تکنولوژی و سطح رفاهی خودروها آن هم با قیمتی منطقی بهره مند شوند.
البته قطعاً همین حضور خودروسازان برای کشور و در سطح کلان منفعت هایی دارد مثل اشتغال زایی و یا امتناع از خروج ارز از کشور اما در نهایت با هر گونه مشکل و قصور توجیه پذیر و یا ناپذیر، محصولی که به دست مردم می رسد باعث دلخردگی آنها شده و به عنوان یک مصرف کننده به صورت خودجوش تقاضای شرایط دیگری در بازار درخواست می کنند.
فعلاً پرونده این کمپین هنوز روی میز است و تقابل خودروسازان و مردم کماکان ادامه دارد اما سوال اینجاست که در نهایت کار به کجا ختم می شود و آیا نوش دارویی وجود دارد که دو طرف دعوا را به یکدیگر آشتی دهد یا اینکه کار به جاهای باریک تر نیز کشیده می شود؟
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
http://8pic.ir/images/9tnqk1ugfitvmei85t3b.jpg

GRUP CARSTAR
GRUP CARSTAR
با مدیریت : محمد حسین حسنی
mohammad hossein hassani
آیا تمایل دارید خودروی خود را جهت تست در اختیار سایت کار استار قرار دهید؟

اگر خودرویی دارید و قصد همکاری با کار استار جهت تست خودروی خود را دارید، لطفاً نام خودرو، شهر، نام خود و شماره تماس خود را از طریق ایمیل grupcarstar@gmail.com برای ما ارسال کنید تا همکاران ما جهت انجام هماهنگی های لازم با شما تماس بگیرند.

آیا قصد نگارش مقاله و یا تجربه رانندگی دارید؟

اگر شما هم علاقه مند به دنیای خودرو هستید و در نگارش یا ترجمه متون تجربه دارید، سایت کار استار شما را به همکاری دعوت می کند. مقاله شما با نام شما در سایت ثبت می شود و شما یکی از نویسندگان این سایت خواهید شد.

زمینه های همکاری:

1. تجربه رانندگی شما با یک خودروی موجود در بازار داخل
2. اخبار دنیای خودرو
3. مقاله علمی در مورد تکنولوژی های مربوط به خودرو
4. اگر در زمینه دیگری آماده همکاری با سایت می باشید، با ما تماس بگیرید

توجه داشته باشید که مطالب دیگر سایت ها و مجله ها مورد قبول واقع نخواهد شد.

در صورتیکه آماده همکاری هستید، یک مقاله را آماده کرده و با نام خود به آدرس زیر ارسال کنید.

آدرس ایمیل سایت: grupcarstar@gmail.com

آدرس ایمیل سایت: grupcarstar@yahoo.com
http://8pic.ir/images/9tnqk1ugfitvmei85t3b.jpg
آدرس ایمیل سایت: grupcarstar@gmail.com

درباره ما
Profile Pic
کاری از محمد حسین حسنی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون درباره سایتمون چیه؟
    لیفان ایکس ۵۰ راهی جدید، همراهی جدید
    لیفان ایکس50

    جک اس ۵ شاسی بلند قدرتمند

    محصولات جک


    http://up.amoozstar.ir/plugins/filepreviewer/site/resize_image_inline.php?f=14&w=1100&h=800&m=cropped&uh=87ce8ba9fa8d7dada0cfffa3f0410c1c4d36f2f59014165840a6d1f302457b88&o=gif

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1310
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 412
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 641
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,456
  • بازدید ماه : 1,456
  • بازدید سال : 72,621
  • بازدید کلی : 471,998
  • کدهای اختصاصی
    کار استار - مجله خبری خودرویی - استار -CAR-GOURP-GOURP CARSTAR- STAR-CS-نقد و بررسی - خودرو های روز -داخلی-خارجی-اخبار-فیلم بررسی-بروز خودرو