loading...
Gourp CARSTAR
کـــــــــــــــــــــــــــــــــار اســــــــتار / GOURPCARSTAR

http://s7.picofile.com/file/8254439926/carstar.gif

            ایــــــــمیل مـــــا  >>> carstar.ml@inbox.ru

Gourp CARSTAR بازدید : 83 جمعه 08 آبان 1394 نظرات (0)
گزارش رونمایی بی ام و سری 2 در پرشیاخودرو
بی ام و؛ برندی که نه تنها در ایران، بلکه در سراسر دنیا طرفداران آتشینی دارد. برندی که در اکثر سگمنت ها نماینده دارد و در بسیاری از آن ها وقتی قدم به بازار می گذارد، به عنوان خودروی پیشرو حرف اول و آخر را می زند و از تمامی جهات کار را برای رقیبان تمام می کند.
در ایران نیز بی ام و از محبوبیت خاصی بهره مند است و حتی نمونه های قدیمی و کارکرده آن با وجود هزینه های بالای نگهداری طرفداران پر و پا قرصی دارد. خوشبختانه در ایران اکثر مدل هایی که از نظر قوانین واردات قابل عرضه هستند، وارد شده اند و بعضی از آنها همانند سری 5 و یا X3 توانسته اند به سرعت فروش خود را افزایش داده و جایگاه خود را تضمین کنند. اما پرشیا خودرو، نماینده رسمی بی ام و در ایران، به این سبد پر و پیمان راضی نبوده و دیروز در مراسمی بی ام و سری 2 را نیز به این سبد اضافه کرده تا خط و نشانی سنگین برای حضور کم رنگ مرسدس بنز بکشد و به قول معروف گربه را دم حجله بکشد. سایت خودروبانک نیز در این مراسم حضور داشت تا بتواند از نزدیک با جدیدترین سفیر این کمپانی آشنا شود و مانند همیشه گزارشی کامل را برای شما آماده کند.


تنها نمونه وارد شده به ایران از این سری مدل 220i است. کوپه باواریایی خوش خط و خالی که تقریباً می توان گفت ایراد گرفتن از طراحی آن کار دشواری است و در رکود بازار و عدم عرضه خودروهای اسپرت، آمده تا یک تنه بار فقدان هیجان را برای جوانان به دوش بکشد.
اگرچه ممکن است نسخه 20 برای سری 3 و یا 5 کمی ضعیف به نظر برسد اما با توجه به جثه و ابعاد سری 2، این پیشرانه کاملاً کافی و راضی کننده است بطوریکه وقتی متوجه شوید می توانید با این آلمانی 1365 کیلوگرمی تنها در 7.1 ثانیه به مرز صد کیلومتر در ساعت برسید، احتمالاً لبخند بر لبان شما نقش خواهد بست.
در قلب سری 2 پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر توربو شارژ از سری F22 آرمیده که می تواند حداکثر 184 اسب بخار در 5000 دور در دقیقه و 270 نیوتن متر گشتاور را با گیربکس 8 سرعته خودکار به چرخ های عقب منتقل کند تا بتوان با آن به راحتی سری پیچ ها کمی شیطنت کنید و آسفالت را نقاشی کنید و یادی از پدربزرگ آن یعنی بی ام و 2002 کنید.
اما به مهم ترین فاکتور یعنی قیمت سری 2 می رسیم. پرشیا خودرو قیمت این فرزند جدید را 289 میلیون تومان اعلام کرده که روی آن تمامی هزینه ها اعم از مالیات و شماره گذاری و یک سال بیمه بدنه و 5 سال گارانتی وجود دارد. قطعاً بی ام و در شرایط بازار ایران خودروی گرانی محسوب می شود و سری 2 نیز از این قاعده مستثنی نیست اما به یقین طراحی جذاب، موتور توربوشارژ 270 نیوتن متری دیفرانسیل عقب، گیربکس 8 سرعته هوشمند و برند بی ام و فاکتورهایی است که نمی توان به سادگی از کنار آنها گذشت.

در زیر می توانید لحظه هایی از مراسم رونمایی سری 2 در نمایشگاه مرکزی پرشیا خودرو را مشاهده کنید:
 
عکس ها
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
http://8pic.ir/images/9tnqk1ugfitvmei85t3b.jpg

GRUP CARSTAR
GRUP CARSTAR
با مدیریت : محمد حسین حسنی
mohammad hossein hassani
آیا تمایل دارید خودروی خود را جهت تست در اختیار سایت کار استار قرار دهید؟

اگر خودرویی دارید و قصد همکاری با کار استار جهت تست خودروی خود را دارید، لطفاً نام خودرو، شهر، نام خود و شماره تماس خود را از طریق ایمیل grupcarstar@gmail.com برای ما ارسال کنید تا همکاران ما جهت انجام هماهنگی های لازم با شما تماس بگیرند.

آیا قصد نگارش مقاله و یا تجربه رانندگی دارید؟

اگر شما هم علاقه مند به دنیای خودرو هستید و در نگارش یا ترجمه متون تجربه دارید، سایت کار استار شما را به همکاری دعوت می کند. مقاله شما با نام شما در سایت ثبت می شود و شما یکی از نویسندگان این سایت خواهید شد.

زمینه های همکاری:

1. تجربه رانندگی شما با یک خودروی موجود در بازار داخل
2. اخبار دنیای خودرو
3. مقاله علمی در مورد تکنولوژی های مربوط به خودرو
4. اگر در زمینه دیگری آماده همکاری با سایت می باشید، با ما تماس بگیرید

توجه داشته باشید که مطالب دیگر سایت ها و مجله ها مورد قبول واقع نخواهد شد.

در صورتیکه آماده همکاری هستید، یک مقاله را آماده کرده و با نام خود به آدرس زیر ارسال کنید.

آدرس ایمیل سایت: grupcarstar@gmail.com

آدرس ایمیل سایت: grupcarstar@yahoo.com
http://8pic.ir/images/9tnqk1ugfitvmei85t3b.jpg
آدرس ایمیل سایت: grupcarstar@gmail.com

درباره ما
Profile Pic
کاری از محمد حسین حسنی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون درباره سایتمون چیه؟
    لیفان ایکس ۵۰ راهی جدید، همراهی جدید
    لیفان ایکس50

    جک اس ۵ شاسی بلند قدرتمند

    محصولات جک


    http://up.amoozstar.ir/plugins/filepreviewer/site/resize_image_inline.php?f=14&w=1100&h=800&m=cropped&uh=87ce8ba9fa8d7dada0cfffa3f0410c1c4d36f2f59014165840a6d1f302457b88&o=gif

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1310
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 95
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 300
  • آی پی دیروز : 412
  • بازدید امروز : 494
  • باردید دیروز : 641
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,875
  • بازدید ماه : 1,875
  • بازدید سال : 73,040
  • بازدید کلی : 472,417
  • کدهای اختصاصی
    کار استار - مجله خبری خودرویی - استار -CAR-GOURP-GOURP CARSTAR- STAR-CS-نقد و بررسی - خودرو های روز -داخلی-خارجی-اخبار-فیلم بررسی-بروز خودرو