loading...
Gourp CARSTAR
کـــــــــــــــــــــــــــــــــار اســــــــتار / GOURPCARSTAR

http://s7.picofile.com/file/8254439926/carstar.gif

            ایــــــــمیل مـــــا  >>> carstar.ml@inbox.ru

Gourp CARSTAR بازدید : 108 شنبه 11 مهر 1394 نظرات (0)

میز خبر: روحانی از خودروسازان آمریکایی دعوت کرد

 

سرتیتر خبرهای خودرویی هفته اخیر را تکذیب اختصاص دویست میلیارد تومان یارانه تولید به شرکت‌های خودروسازی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تشکیل داد. درجریان دیدار هفته گذشته نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی از کارخانه ایران خودرو، خبری از این جلسه منتشر شد که گویا به اختصاص دویست میلیارد تومان از یارانه تولید به بخش خودرو کشور خبر می‌داد. به فاصله یک روز از این خبر اما سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با ارسال نامه‌ای به سایت‌های خبری، ضمن تکذیب این خبر از اعطای برخی تسهیلات و امتیازات به شرکت‌های خودروسازی خبر داد و هدف از این کار را حمایت از تولید ملی و شتاب‌بخشی به رشد اقتصادی کشور عنوان کرد.

ikco
این درحالی است که بنا به ادعای برخی سایت‌ها دو خودروساز وطنی در شرایط بدی به‌لحاظ تولید قرار دارند. در روزهایی که بازار خودرو ایران با رکود دست و پنجه نرم می کند، خبر می رسد خودروسازان کشور تولید خود را به شدت پایین آورده اند. به گزارش صنعت نویس، سرویس خودرو، بر این اساس، گفته می شود مجموع تولید دو غول بزرگ خودروسازی ایران، به حدود یک هزار و 500 دستگاه در روز رسیده است. آن طور که خبر می رسد، در حال حاضر سایپایی ها روزانه 600 دستگاه تیراژ دارند و ایران خودرو نیز تنها 900 دستگاه محصول در روز به تولید می رساند. این در حالی است که تا همین سه ماه پیش، تولید روزانه خودروسازان در مجموع به پنج هزار دستگاه می رسید. با توجه به شرایط فعلی، خودروسازی ایران عملا به حالت نیمه تعطیل درآمده و باید منتظر ماند و دید آیا طرح فروش جدید خودروسازان می تواند صنعت خودرو را از این گرفتاری و بحران نجات دهد.

Saipa Saina
ازدیگر سو درحالی که رسانه‌های مختلف از حضور شرکت‌ها و هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف به ایران سخن می‌گویند اما جلسات و دیدارهای اخیر رییس‌جمهور روحانی در نیویورک، نشان از تمایل گسترده دولت برای حضور شرکت‌های آمریکایی در بازار ایران دارد. روحانی در سفر اخیر خود به نیویورک در دیداری چندساعته، ضمن گفتگو با مدیران شرکتهای تجاری و صنعتی امریکا از آنها خواست به ایران بیایند و در این کشور سرمایه‌گذاری کنند شاید به مدد اقتصاد فاصله میان دو کشور کم شود و مخاصمه4دهه ای ایران و آمریکا پایان یابد. گفته می‌شود به‌زودی گروهی از سرمایه‌گذاران امریکایی به تهران می‌آیند تا فرصت های سرمایه‌گذاری در ایران را بررسی کنند. روزنامه تجارت نیز در خبری که در صفحه نخست شماره پنج شنبه خود آورده بود ضمن اشاره به حضور قریب الوقوع خودروسازان آمریکایی به ایران نوشت:
“… سال گذشته هنوز مذاکرات هسته‌ای به توافق منتهی نشده بود؛ زمزمه‌های ابراز تمایل خودروسازان بزرگ کشورهای اروپایی و آمریکا برای حضور در بازارهای ایران توسط رسانه‌ها مطرح و اخبار آن منتشر شد. با این حال چندین ماه پیش عنوان شد که گروه فیات-کرایسلر خودروسازی بین‌المللی ایتالیایی-آمریکایی قرار است به ایران بیاید. پس از آن هم صحبت از تمایل بیشتر فولکس واگن شد. در این میان کارشناسان معتقد بودند که چون فیات سهام‌دار کرایسلر آمریکا به‌شمار می‌رود، همکاری این شرکت (فیات) با سایپا می‌تواند پای خودروسازان ایالات‌متحده را به ایران باز کند. به اعتقاد، آنها اگرچه خودروسازان آمریکایی با منع ورود به ایران مواجه‌اند، اما کرایسلر می‌تواند از مسیر فیات، به جاده مخصوص بیاید و از همین‌رو هیچ بعید نیست تا چند سال دیگر، شاهد تولید خودروهای آمریکایی در سایپا باشیم.”

Fiat Aegea 2016

Fiat Aegea 2016


البته با قطعی شدن حضور دوباره کمپانی فرانسوی پژو و شروع دوباره همکاری با ایران‌خودرو، بحث‌ها بر سر نحوه همکاری و اجازه تولید مدل‌های پژو در ایران از نو زنده شده است. از یک سو ایران‌خودرو کار را تمام شده اعلام نموده و از فروش خودروی307 خبر می‌دهد و از سوی دیگر مسئولان این حوزه از مباحث دیگری صحبت به میان می‌آورند. مردم نیز بی‌آنکه کسی به خواستشان مبنی بر خرید خودروهایی باکیفیت و قیمت مناسب توجه کند همچنان بر ادامه کمپین تحریم خودروهای داخلی تاکید می‌کنند بی‌آنکه انبوه نهادهای حامی حقوق مصرف‌کننده و پشتیبان مردم از این خواست دفاعی به عمل آورده یا شرایط را برای ایجاد وضعیت بهتر فراهم نمایند. جالب است که رئیس کمیسیون صنایع مجلس درحاشیه شرط‌و‌شروط گذاری برای بازگشت پژو به ایران گفته است: مذاکره دوباره با شرکت پژو به معنی فراموش کردن برخورد نامناسب این شرکت با ایران نیست. به گزارش فارس، رضا رحمانی در مراسم افتتاح مرکز فروش و خدمات پس از فروش شرکت سیبا موتور اظهار داشت: در جلسه‌ای که روز گذشته با وزیر صنعت داشتیم بر لزوم ارتقای کیفیت خودروهای تولید داخل تأکید کردیم و خواستار ایجاد اطمینان برای مشتریان در زمینه کیفیت و قیمت خودرو شدیم. رحمانی با بیان اینکه 33 درصد از سود شرکت پژو از طریق بازار ایران تأمین می‌شد، گفت: پژو با عرضه محصولات از رده خارج خود در ایران حضور داشت که در مذاکرات جدید باید از تکرار این موضوع جلوگیری شود. رئیس کمیسیون صنایع مجلس تأکید کرد: هر توافقی که با شرکت پژو برای تولید خودرو صورت می‌گیرد، باید به 3 مسئله توجه داشته باشد. وی توضیح داد: این 3 موضوع شامل بالا بودن میزان ساخت داخل، تنوع تولیدات و صادرات خودروهای تولیدی است.

2015 Peugeot 2008
همچنین در یک حرکت استثنایی و عجیب گویا شرکت سایپا دست به یک تحول ساختاری در کیفیت بخشی به محصولاتش زده است و نسخه ای جدید و کاملا به روز از خودروی پرفروش پراید را در معرض دید عموم قرار داده است. شرکت سایپا که تاکنون مدل های مختلف و متفاوتی از پراید را تولید و عرضه کرده است که نه به یک خودروی مفهومی شبیه است و نه یک مدل تولیدی. اخیرا تصویری از جدیدترین مدل پراید، در صفحات مجازی دست به دست می چرخد که فاقد در و پنجره است و ظاهری بسیار متفاوت دارد. به گزارش ایلنا، ظاهر عجیب این پراید بیشتر شبیه ماشینی برای حمل مصدومان در زمین است. احتمالا این حرکت در راستای گفته مسئولان سایپا برای افزایش مستمر در کیفیت خودروی پراید می‌باشد.

pride-ev
نخستین خبر بخش خارجی را با ارائه تصاویر جاسوسی از خط تولید خودروی فیات تورو شروع میکنیم. به‌تازگی توسط جاسوسان صنعتی دو عکس از وانت‌بار جدید شرکت فیات درز یافته که نشان می‌دهد تورو در درکارخانه ای واقع ر پرنامبوکونو برزیل که محصولات جیپ در آن مونتاژ می‌شود در حال تولید است. تورو که وانتی فانتزی و بر روی پلاتفورم مشترک با میتسوبیشی ساخته شده از طراحی جالب و متفاوتی برخوردار است و جثه تنومندی دارد. چراغهای کشیده در امتداد بدنه، محفظه بار بزرگ، دریچه عقب دوتکه مجهز به لوگو بزرگ فیات، جلو پنجره کوچک، چراغ‌های باریک و کشیده جلو، مه‌شکن‌های بزرگ و سپر عریض و دوتکه جلو نشان می‌دهد فیات سبک و سیاق خاص خود را برای تولید تورو به‌کار گرفته است. فیات برای نامگذاری این مدل از عنوان “SUP” استفاده کرده که به معنی پیک‌آپ اسپرت چندمنظوره است. قرار است در این مدل از یک پیشرانه 1.8 لیتری بنزینی استفاده شود که قادر است138 اسب بخار قدرت تولید کند. موتور دیگری که باری تورو درنظر گرفته شده یک پیشرانه توربودیزل دولیتری است که می‌تواند170 اسب‌بخار قدرت تولید کند. برای نمونه‌های گرانتر تورو از سیستم AWD استفاده شده اما مدل‌های ارزان با سیستم 2WD و جعبه‌دنده دستی ارائه می‌گردند. قرار است به‌زودی این مدل در بازارهای آمریکای جنوبی عرضه گردد.

 

  • Leaked-–-Fiat-Toro-on-the-assembly-line-1
  • Leaked-–-Fiat-Toro-on-the-assembly-line-2


همچنین اینروزها در سالروز مرگ بازیگر جوانی هستیم که تا همیشه نامش با عصیان، زیبایی، پورشه و جوانمرگی جاودان شده است. جیمز بایرون دین بازیگر مشهور و عصیانگر آمریکایی که با بازی در نقش اصلی تنها و تنها سه فیلم توانست به شهرتی بی‌نظیری در عرصه سینما دست یابد سالها پیش در چنین روزهایی به علت تصادف روی پلی در کالیفرنیا آن‌هم با خودروی پورشه550 کوپه خود که آن را “حرامزاده کوچک” نامگذاری کرده بود، شوکران مرگ را سرکشید و برای همیشه زندگی را ترک گفت. جیمز دین جوان که فقط تجربه حضور موثر در سه فیلم “شرق بهشت” الیا کازان، “شورش بی‌دلیل” نیکلاس ری و “غول” جورج استیونس را داشت، برای هر سه فیلم نیز نامزد جایزه بهترین بازیگر مرد گشت و در مدتی کوتاه به یکی از نمادهای فرهنگی آمریکا به‌ویژه در میان نوجوانان تبدیل شد. جیمز دین که به شدت به اتوموبیل، سرعت و مسابقات اتوموبیل‌رانی علاقه داشت و حتی سابقه شرکت در مسابقای از این دست را در کارنامه داشت، در ساعت 17 روز 30 سپتامبر 1955 درحالی‌که با اتوموبیل پورشه خود در حال حرکت با سرعتی حدود 137 کیلومتر بود پس از برخورد با یک دستگاه خودرو فورد و آسیب‌دیدگی شدید، به شانه خالی جاده منحرف می‌ر‌ود و سپس از ناتوانی در کنترل خودرو، بر اثر سقوط به یک گودال سنگی در دم کشته می‌شود. خودروی تصادفی جیمز دین بعدها توسط موزه خودرو ولو به قیمت 1میلیون دلار خریداری شد و هم‌اکنون در آنجا از آن نگهداری می‌شود.

 

  • james-dean-porsche-550-spyder
  • james-dean-porsche-550-spyder-2


اینروزها گرچه هر خبری از فولکس واگن مارا به یاد دیزل گیت و رسوایی اخیر این شرکت می‌اندازد اما به تازگی منابع خبری نزدیک به فولکس‌واگن از ارائه مدل 7سرنشینه تیگوان در آینده‌ی نزدیک خبر می‌دهند. فولکس‌واگن که به تازگی تغییرات عمده‌ای به خود دیده ترجیح می‌دهد خیلی سریع به شرایط عادی برگردد و در این راستا پس از عرضه مدل 5سرنشینه تیگوان از ارائه مدل 7نفره تیگوان خبر داده است. این مدل قرار است طول بیشتری دارد و از سقف بلندتری سود می‌برد. گفته می‌شود چراغ های غقب و ضربه‌گیرهای کناری در این مدل تغییر خواهند کرد و قیمت نیز اندکی افزایش خواهد یافت.

Der neue Volkswagen Tiguan
از اُپل خودروساز کم‌حاشیه و گوشه‌گیر آلمان نیز خبر می رسد این شرکت علاوه بر تولید مدل جدید استیشن اینسیگنیا، به زودی فیس لیفت مدل آدام را به‌ عنوان روانه بازار خواهد کرد. این هاچ‌بک مد روز و اسپرتی که هواخواهان بسیاری دارد و رقابت سختی با مدل‌های 500 فیات، سیتروئن DS3 و مینی‌کوپر دارد در حال حاضر در سه مدل Adam Rocksو Adam S, Adam Rocks Sساخته و ارائه می‌شود. اپل در فیس‌لیفت جدید این خودرو تلاش زیادی کرده تا هارمونی همیشگی آدام را به هم نزند و در عین به‌روز کردن خطوط چهره و چراغ‌های عقب و جلو، از تکنولوژی‌های جدید ارتباطی نیز در کابین استفاده کند. 100میلی‌متر طول بیشتر و 200کیلومتر وزن کمتر از جمله مواردی است که در نسل نوین اینسیگنیا استیشن در مقایسه با نسل قبل این مدل مورد توجه هستند. مدل استیشن اینسیگنیا نیز با طراحی نوین و افزودن امکانات به‌زودی روانه بازارهای جهانی می‌گردد. این مدل از روی دو مدل مفهومی مونزا و اسپرت‌تورر ساخته شده و چندی پیش در نمایشگاه خودرو فرانکفورت توسط اپل معرفی گردد.

 

  • Opel - Vauxhall Insignia Sports Tourer
  • Opel - Vauxhall Insignia Sports Tourer 02
  • Opel Adam facelift
  • Opel Adam facelift 02


اشکودا یکی از زیرمجموعه‌های فولکس‌واگن نیز با انتشار تصاویری از قصد خود برای تولید مدل اسنومن که به نظر یک کراس‌آوور اندازه متوسط و اسپرت است خبر داده و تاکید کرده اسنومن توانایی های بسیاری دارد. اشکودا در تولید این مدل 7سرنشینه که قرار است به عنوان مدل 2016 به بازارهای اروپایی ارائه گردد از پلت‌فورم MQB استفاده کرده که تاکنون در محصولات زیادی از گروه فولکس‌واگن از جمله فولکس پاسات، آئودی A3، اشکودا اکتاویا و سوپر ب استفاده شده و ویژگی های بسیاری دارد. اسنومن قرار است درصورت تولید از مجموعه‌ای از پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی استفاده کند که پیش از این در دو مدل اکتاویا و سوپر ب استفاده شده‌اند.

 

  • Skoda-Snowman
  • Skoda-Snowman


پایگاه خبری بلومبرگ نیز در خبری که به تازگی منتشر نموده از تغییر لوگو و نام شرکت فیسکر خبر داده است. فیسکر خودروساز متفاوت امریکایی که پس از ورشکستگی مالکیتش به چینی‌ها و میلیاردر مشهور “لو گوان کیو” واگذار شده به تازگی تغییر عنوان داد و نامش به کارما اتوموتیو (Karma Automotive) تغییر پیدا کرد. کارما نام کوپه 115هزاردلاری شرکت فیسکر است که حالا نامش به عنوان نام کمپانی انتخاب شده است. این شرکت مدتهاست درصدد بازگشت دوباره به عرصه تولید است و پس از کرایه دوباره کارخانه خود در کالیفرنیا عزم خود را برای تولید دوباره مدل کارما جزم کرده است.

karma logo
کارما علاوه بر تغییر در عنوان، لوگو خود را نیز بازطراحی نموده است. فیسکر که زمانی با کوپه الکتریکی کارما شهرت بسیاری برای خود دست وپا نمود پس از بحران مالی‌ای که برایش پیش آمد از بازپداخت وام139 میلیون دلاری خود عاجز ماند و علیرغم اقبال مشتریان به محصولاتش ورشکست شد. این شرکت به تازگی کارخانه خود در کالیفرنای را با کمک چینی ها و با حضور 300 کارگر بازسازی نموده و به زودی مدل‌های تولیدی خود را روانه بازار آمریکای شمالی می‌کند.

2012 Fisker Karma

2012 Fisker Karma


و سرانجام اینکه به تازگی لندروور تیزری منتشر نموده که در آن نشانه هایی از تولید گونه کابریولت و بودن سقف اس‌یو‌وی ایووک دیده می‌شود. شرکت لندروور که پس از تحقق مالکیت هندی ها بر آن به تکاپوی گسترده ای جهت افزایش سهم خود در بازار دست زده، پس از افشای قصد خود برای تولید گونه‌ای فوق لوکس از مدل رنجروور اتوبیوگرافی جهت رقابت با بنتلی بنتایا، اعلام نموده می‌خواهد گونه بدون سقف ایووک را به بازار عرضه کند. لندروور سال گذشته مدل مفهومی ایووک بدون سقف را به همراه چند لندروور مفهومی دیگر معرفی نموده بود و اکنون در آستانه نمایشگاه خودرو ژنو می‌خواهد گونه تولیدی این مدل را معرفی نماید. نکته جالب اما تیزر لندروور است که بسیار جالب طراحی شده و 6 ایووک بدون سقف را به صورت نمادین در نقاط مختلف شهر لندن از جمله کینگزبریج، مای‌فیر و هارودز که مشهورتر است نشان می‌دهد.

  • range-rover-evoque-cabriolet
  • A-total-of-six-wireframe-model
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
http://8pic.ir/images/9tnqk1ugfitvmei85t3b.jpg

GRUP CARSTAR
GRUP CARSTAR
با مدیریت : محمد حسین حسنی
mohammad hossein hassani
آیا تمایل دارید خودروی خود را جهت تست در اختیار سایت کار استار قرار دهید؟

اگر خودرویی دارید و قصد همکاری با کار استار جهت تست خودروی خود را دارید، لطفاً نام خودرو، شهر، نام خود و شماره تماس خود را از طریق ایمیل grupcarstar@gmail.com برای ما ارسال کنید تا همکاران ما جهت انجام هماهنگی های لازم با شما تماس بگیرند.

آیا قصد نگارش مقاله و یا تجربه رانندگی دارید؟

اگر شما هم علاقه مند به دنیای خودرو هستید و در نگارش یا ترجمه متون تجربه دارید، سایت کار استار شما را به همکاری دعوت می کند. مقاله شما با نام شما در سایت ثبت می شود و شما یکی از نویسندگان این سایت خواهید شد.

زمینه های همکاری:

1. تجربه رانندگی شما با یک خودروی موجود در بازار داخل
2. اخبار دنیای خودرو
3. مقاله علمی در مورد تکنولوژی های مربوط به خودرو
4. اگر در زمینه دیگری آماده همکاری با سایت می باشید، با ما تماس بگیرید

توجه داشته باشید که مطالب دیگر سایت ها و مجله ها مورد قبول واقع نخواهد شد.

در صورتیکه آماده همکاری هستید، یک مقاله را آماده کرده و با نام خود به آدرس زیر ارسال کنید.

آدرس ایمیل سایت: grupcarstar@gmail.com

آدرس ایمیل سایت: grupcarstar@yahoo.com
http://8pic.ir/images/9tnqk1ugfitvmei85t3b.jpg
آدرس ایمیل سایت: grupcarstar@gmail.com

درباره ما
Profile Pic
کاری از محمد حسین حسنی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون درباره سایتمون چیه؟
    لیفان ایکس ۵۰ راهی جدید، همراهی جدید
    لیفان ایکس50

    جک اس ۵ شاسی بلند قدرتمند

    محصولات جک


    http://up.amoozstar.ir/plugins/filepreviewer/site/resize_image_inline.php?f=14&w=1100&h=800&m=cropped&uh=87ce8ba9fa8d7dada0cfffa3f0410c1c4d36f2f59014165840a6d1f302457b88&o=gif

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1310
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 93
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 314
  • آی پی دیروز : 264
  • بازدید امروز : 451
  • باردید دیروز : 665
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,207
  • بازدید ماه : 4,207
  • بازدید سال : 75,372
  • بازدید کلی : 474,749
  • کدهای اختصاصی
    کار استار - مجله خبری خودرویی - استار -CAR-GOURP-GOURP CARSTAR- STAR-CS-نقد و بررسی - خودرو های روز -داخلی-خارجی-اخبار-فیلم بررسی-بروز خودرو