loading...
Gourp CARSTAR
کـــــــــــــــــــــــــــــــــار اســــــــتار / GOURPCARSTAR

http://s7.picofile.com/file/8254439926/carstar.gif

            ایــــــــمیل مـــــا  >>> carstar.ml@inbox.ru

Gourp CARSTAR بازدید : 184 دوشنبه 06 مهر 1394 نظرات (0)

نگاهی مختصر به برلیانس H330

برلیانس H330، خودروی چینی مجهول و نسبتاً ناآشنا در بازار که چند وقتی است مهمان بازار داخلی کشور شده و توسط شرکت پارس خودرو در کشور عرضه می‌شود. البته این مجهولیت و ناآشنایی شاید فقط برای بنده باشد، چون به شخصه تا قبل از نگارش این مطلب، چندان اطلاعی از آن نداشته‌ام و فقط میدانستم که چینی بوده و توسط پارس خودرو در دو مدل مختلف با جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک و 5 سرعته دستی عرضه می‌شود، به همین خاطر تصمیم به ارائه اطلاعاتی در خصوص این محصول خاص در سایت خودروبانک کرده‌ایم.
معمولاً این قسمت را برای آخر کار می‌گذارند، ولی ما می‌خواهیم همین اول کار در مورد مشخصات فنی و پیشرانه این سوگولی چینی صحبت کنیم. پیشرانه اصلی یا قلب تپنده این برلیانس H330، از یک موتور 1498 سی سی چهار سیلندر 16 سوپاپه با استانداردهای آلایندگی یورو 5 تشکیل شده که با پمپاژ حداقل 6.7 لیتر سوخت از مخزن سوخت 55 لیتری آن به انژکتورها، می‌تواند حداکثر 103 اسب بخار قدرت را در دور موتور 5800 دور بر دقیقه و همچنین حداکثر 138 نیوتن متر گشتاور را در دور موتور 3800 دور بر دقیقه تولید کرده و برای ثبت حداکثر سرعتی 170 کیلومتر بر ساعتی برای این اتومبیل 1250 کیلوگرمی، این نیروی تولیدی را توسط یک جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک یا 5 سرعت دستی به چرخ‌های جلویی H330 ارسال می‌کند.
برای طراحی و توسعه این اتومبیل هم برلیانس از یک شاسی و پلتفرم 4510 میلی متری در طول، 1758 میلی متری در عرض و ارتفاع 1460 میلی متری با فاصله بین دو محور 2580 میلی متری استفاده کرده و مابقی قطعات را برای شکل گیری H330 بر روی آن نصب کرده‌اند. طراحی ظاهری خودرو هم از نظر بنده نسبتاً قابل قبول است. اما طراحی جلو در مقایسه با سایر چینی‌های اصیل بازار خیلی بهتر است، ولی به طور کل در حد خودروهای چینی، یک طراحی کاملا جدید و انحصاری دارد. قسمت عقبی خودرو را هم نمی‌توان گفت که جذاب و بی‌نقص است، چون نسبت به طراحی جلو و هیکل کلی خودرو، کمی پُف کرده و بزرگ دیده می‌شود، ولی از نمای نیم‌ رخ، طراحی خوب و دلنشینی دارد. در زیر شاسی خودرو نیز به طور استاندارد از چهار عدد رینگ 15 اینچی 5 پره استفاده شده که هرچهارتای آن‌ها از آلومینیوم ساخته شده‌اند.
از سایر امکانات این محصول در نسخه گیربکس دستی هم می‌توان به صورت چکیده و گلچین به رینگ 15 اینچی آلومینیومی، شیشه‌های بالابر برقی، تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو، باز شدن خودکار قفل درب‌ها هنگام تصادف و همچنین در مدل اتوماتیک به علاوه امکانات ذکر شده، به سیستم تهویه مطبوع خودکار، سانروف، سنسور دنده عقب، بسته شدن پنجره‌ها با ریموت، قابلیت تنظیم صندلی راننده در 8 جهت، آینه‌های جانبی برقی، چراغ مه شکن جلو، سیستم ورود بدون کلید و دکمه استارت، روکش چرمی غربیلک فرمان با دکمه تنظیم صدا، سیستم صوتی با قابلیت پخش MP3، ورودی USB، 4 عدد بلندگو در مدل دستی و 6 عدد بلندگو در مدل اتوماتیک اشاره کرد و از امکانات و تجهیزات ایمنی هم می‌توان مواردی همچون کیسه‌های هوای جلویی، ترمزهای جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای در مدل گیربکس دستی و ترمزهای جلو و عقب دیسکی در نسخه اتوماتیک مجهز شده به سیستم‌های ABS و EBD را معرفی کرد.
در آخر هم لازم به ذکر است که برلیاس H330 بر اساس آخرین قیمت بازار در دو مدل دستی و اتوماتیک بین قیمت‌های 44 تا 55 میلیون تومان عرضه می‌شود.

حال سوال آخر ما اینجاست که این محصول جدید با این قیمت مخصوصاً در مدل اتوماتیک رقیب جک J5 اتوماتیک خواهد شد و به نظر شما آیا می تواند با پشتوانه پارس خودرو اما با موتوری ضعیف تر از پس این هموطنی خود برآید یا خیر؟
 
عکس ها
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
http://8pic.ir/images/9tnqk1ugfitvmei85t3b.jpg

GRUP CARSTAR
GRUP CARSTAR
با مدیریت : محمد حسین حسنی
mohammad hossein hassani
آیا تمایل دارید خودروی خود را جهت تست در اختیار سایت کار استار قرار دهید؟

اگر خودرویی دارید و قصد همکاری با کار استار جهت تست خودروی خود را دارید، لطفاً نام خودرو، شهر، نام خود و شماره تماس خود را از طریق ایمیل grupcarstar@gmail.com برای ما ارسال کنید تا همکاران ما جهت انجام هماهنگی های لازم با شما تماس بگیرند.

آیا قصد نگارش مقاله و یا تجربه رانندگی دارید؟

اگر شما هم علاقه مند به دنیای خودرو هستید و در نگارش یا ترجمه متون تجربه دارید، سایت کار استار شما را به همکاری دعوت می کند. مقاله شما با نام شما در سایت ثبت می شود و شما یکی از نویسندگان این سایت خواهید شد.

زمینه های همکاری:

1. تجربه رانندگی شما با یک خودروی موجود در بازار داخل
2. اخبار دنیای خودرو
3. مقاله علمی در مورد تکنولوژی های مربوط به خودرو
4. اگر در زمینه دیگری آماده همکاری با سایت می باشید، با ما تماس بگیرید

توجه داشته باشید که مطالب دیگر سایت ها و مجله ها مورد قبول واقع نخواهد شد.

در صورتیکه آماده همکاری هستید، یک مقاله را آماده کرده و با نام خود به آدرس زیر ارسال کنید.

آدرس ایمیل سایت: grupcarstar@gmail.com

آدرس ایمیل سایت: grupcarstar@yahoo.com
http://8pic.ir/images/9tnqk1ugfitvmei85t3b.jpg
آدرس ایمیل سایت: grupcarstar@gmail.com

درباره ما
Profile Pic
کاری از محمد حسین حسنی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون درباره سایتمون چیه؟
    لیفان ایکس ۵۰ راهی جدید، همراهی جدید
    لیفان ایکس50

    جک اس ۵ شاسی بلند قدرتمند

    محصولات جک


    http://up.amoozstar.ir/plugins/filepreviewer/site/resize_image_inline.php?f=14&w=1100&h=800&m=cropped&uh=87ce8ba9fa8d7dada0cfffa3f0410c1c4d36f2f59014165840a6d1f302457b88&o=gif

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1310
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 227
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 465
  • آی پی دیروز : 264
  • بازدید امروز : 1,370
  • باردید دیروز : 665
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,126
  • بازدید ماه : 5,126
  • بازدید سال : 76,291
  • بازدید کلی : 475,668
  • کدهای اختصاصی
    کار استار - مجله خبری خودرویی - استار -CAR-GOURP-GOURP CARSTAR- STAR-CS-نقد و بررسی - خودرو های روز -داخلی-خارجی-اخبار-فیلم بررسی-بروز خودرو