loading...
Gourp CARSTAR
کـــــــــــــــــــــــــــــــــار اســــــــتار / GOURPCARSTAR

http://s7.picofile.com/file/8254439926/carstar.gif

            ایــــــــمیل مـــــا  >>> carstar.ml@inbox.ru

Gourp CARSTAR بازدید : 63 جمعه 10 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

در قدم اول برای آغاز پروژه و ساخت چهارمین نسل از کیا اسپورتیج، طراحان کیا از ابعاد و چهارچوبی 4480 میلی متری در طول، 1855 میلی متری در عرض و ارتفاع 1635 میلی متری استفاده کرده‌اند و سپس به طراحی الگوهای بیرونی و داخلی این کراس اوور پرداخته‌اند. اگر خیلی مفید و خلاصه بخواهیم بگوییم، می‌توان گفت که طراحی قسمت جلویی این خودرو نسبت به نسل قبل خود هم پیشرفت داشته و هم پس رفت! پیشرفت به خاطر استفاده از تکنولوژی‌های جدید بخصوص در سیستم‌های روشنایی و پس رفت به خاطر یک طراحی نه چندان عامه پسند مخصوصاً برای جوان‌ها البته باید بیشتر به این خودرو فرصت دهیم و شاید به مرور جایگاه خود را بدست آورد، هرچند ایرانی‌ها ثابت کرده‌اند که بازار ایران جای اتفاقات عجیب است و شاید همین خودرو بتواند فروش فوق العاده نسل گذشته را تکرار کند. برخلاف طراحی جلو، در قسمت عقبی خودرو شاهد یک طراحی بهتر و عضلانی‌تر نسبت به نسل قبل هستیم که دیگر از برآمدگی انتهای کابین نسل سوم خبری نیست و اگرچه نسل قبل هم چهره ای بسیار خوب داشت ولی کیا اسپورتیج جدید نیز در این قسمت بسیار خوب و خوش فرم طراحی شده است.

در داخل کابین یک سری امکانات جدید بعلاوه قطعات باکیفیت‌تر اضافه شده است، ولی شاهد یک طراحی بسیار بهتر و مدرن تر هستیم که به نسبت نسل قبل اگرچه ساده تر به نظر می رسد ولی بسیار مدرن تر و ارگونومیک تر می باشد. فضای بار خودرو به خاطر افزایش 40 میلی متری طول، از 465 لیتر با حالت استاندارد صندلی‌های عقب به 500 لیتر افزایش پیدا کرده است.

در مورد پیشرانه نصب شده بر روی مدل‌های وارد شده به کشور اگر راستش را بخواهید جزییاتی در دسترس ما نیست، ولی به احتمال زیاد شاهد پیشرانه‌ای 2.4 لیتری تنفس طبیعی 181 اسب بخاری بر روی این کراس اوور خواهیم بود، هرچند امکان استفاده از پیشرانه‌ای 2 لیتری 164 اسب بخاری با گشتاور 204 نیوتن متری وجود دارد که از جعبه دنده‌ای شش سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دنده دستی سود می‌برد.
به عنوان گزینه‌ای استاندارد هم کیا اسپورتیج از 6 کیسه هوای ایمنی، سیستم مدیریت پایداری خودرو VSM ، کنترل پایداری الکترونیکی خودرو ESP ، سیستم فرمان هیدرولیک، سیستم هشدار و توقف خودکار در صورت احتمال تصادف، سیستم هشدار خروج از خطوط جاده، سیستم نور بالای اتوماتیک، سیستم هشدار نقاط کور، سیستم نظارت راداری 70 متری، سیستم هشدار تراکم ترافیک و مهم‌تر از همه، 5 ستاره ایمنی دریافتی از اتحادیه اروپا سود می‌برد.
در هر صورت امیدواریم این خودرو هر چه زودتر به بازار ایران راه یابد و بتوان از جدید ترین محصولات این شرکت کره ای در بازار بهره برد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
http://8pic.ir/images/9tnqk1ugfitvmei85t3b.jpg

GRUP CARSTAR
GRUP CARSTAR
با مدیریت : محمد حسین حسنی
mohammad hossein hassani
آیا تمایل دارید خودروی خود را جهت تست در اختیار سایت کار استار قرار دهید؟

اگر خودرویی دارید و قصد همکاری با کار استار جهت تست خودروی خود را دارید، لطفاً نام خودرو، شهر، نام خود و شماره تماس خود را از طریق ایمیل grupcarstar@gmail.com برای ما ارسال کنید تا همکاران ما جهت انجام هماهنگی های لازم با شما تماس بگیرند.

آیا قصد نگارش مقاله و یا تجربه رانندگی دارید؟

اگر شما هم علاقه مند به دنیای خودرو هستید و در نگارش یا ترجمه متون تجربه دارید، سایت کار استار شما را به همکاری دعوت می کند. مقاله شما با نام شما در سایت ثبت می شود و شما یکی از نویسندگان این سایت خواهید شد.

زمینه های همکاری:

1. تجربه رانندگی شما با یک خودروی موجود در بازار داخل
2. اخبار دنیای خودرو
3. مقاله علمی در مورد تکنولوژی های مربوط به خودرو
4. اگر در زمینه دیگری آماده همکاری با سایت می باشید، با ما تماس بگیرید

توجه داشته باشید که مطالب دیگر سایت ها و مجله ها مورد قبول واقع نخواهد شد.

در صورتیکه آماده همکاری هستید، یک مقاله را آماده کرده و با نام خود به آدرس زیر ارسال کنید.

آدرس ایمیل سایت: grupcarstar@gmail.com

آدرس ایمیل سایت: grupcarstar@yahoo.com
http://8pic.ir/images/9tnqk1ugfitvmei85t3b.jpg
آدرس ایمیل سایت: grupcarstar@gmail.com

درباره ما
Profile Pic
کاری از محمد حسین حسنی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون درباره سایتمون چیه؟
    لیفان ایکس ۵۰ راهی جدید، همراهی جدید
    لیفان ایکس50

    جک اس ۵ شاسی بلند قدرتمند

    محصولات جک


    http://up.amoozstar.ir/plugins/filepreviewer/site/resize_image_inline.php?f=14&w=1100&h=800&m=cropped&uh=87ce8ba9fa8d7dada0cfffa3f0410c1c4d36f2f59014165840a6d1f302457b88&o=gif

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1310
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 264
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 665
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,873
  • بازدید ماه : 3,873
  • بازدید سال : 75,038
  • بازدید کلی : 474,415
  • کدهای اختصاصی
    کار استار - مجله خبری خودرویی - استار -CAR-GOURP-GOURP CARSTAR- STAR-CS-نقد و بررسی - خودرو های روز -داخلی-خارجی-اخبار-فیلم بررسی-بروز خودرو