loading...
Gourp CARSTAR
کـــــــــــــــــــــــــــــــــار اســــــــتار / GOURPCARSTAR

http://s7.picofile.com/file/8254439926/carstar.gif

            ایــــــــمیل مـــــا  >>> carstar.ml@inbox.ru

Gourp CARSTAR بازدید : 96 یکشنبه 15 فروردین 1395 نظرات (0)
سال گذشته شاهد خبرهای گوناگونی در حوزه خودرو بودیم که مهم‌ترین آن‌ها مربوط به همکاری های شرکت‌های بزرگ خودروسازی با ایرانخودرو و سایپا می‌شد. حال در روزهای میانی فروردین ماه امسال، شرکت خودروسازی سوزوکی (بیشتر "ماروتی سوزوکی هند") به عنوان چهارمین شریک گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرده که قصد تولید سه مدل از محصولاتش را در داخل کشور دارد.
بنابر گفته‌ها، 3 خودروی این کمپانی اعم از سوزوکی سوئیفت، سوزوکی ویتارای جدید و سوزوکی سیاز از طرف سوزوکی هند در ایران خودرو تولید خواهد شد که هر کدام به ترتیب قیمتی 44 الی 77 میلیون تومانی بسته به انتخاب موتور برای سوزوکی سوئیفت، قیمتی حدوداً 100 میلیون تومانی برای سیاز و قیمتی حدوداً 130 میلیون تومانی هم برای ویتارای جدید خواهند داشت که قرار است در سایت ایران خودرو مشهد مونتاژ و عرضه شوند.
بطور خلاصه اگر بخواهیم در رابطه با این سه خودروی مشهدی سوزوکی صحبت کنیم، می‌توان در درجه اول سوزوکی ویتارای جدید را به چشم یک خودروی جمع و جور و راحت با طراحی چشم نواز و قابلیت‌های آفرودی رضایت بخش نگاه کرد که در قالب خودرویی کراس اور پنج درب، با پیشرانه‌هایی نظیر یک موتور 1.6 لیتری بنزینی 120 اسب بخاری با حداکثر گشتاور 156 نیوتن متری و همچنین یک پیشرانه 1.6 لیتری دیزلی با توانایی ارائه قدرت 120 اسب بخاری و نهایت گشتاور 320 نیوتن متری در بازارهای جهانی ارائه می‌شود که برای تولید در کشور تنها پیشرانه بنزینی آن انتخاب خواهد شد، ولی حداقل انتظار می‌رود با هر دو جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک و دستی تولید و عرضه شود. البته لازم به ذکر است که تنها به تولید سوزوکی ویتارای جدید در کشور اشاره شده و هنوز اطلاعات فنی سوزوکی ویتارای مورد نظر اعلام نشده است، به همین دلیل ما هم به ارائه اطلاعات و مشخصه‌های جهانی آن پرداختیم.

سوزوکی ویتارا

سوزوکی سوئیفت هم که پیش از این در مقاله‌های گذشته گذری کوتاه بر خصوصیات آن داشتیم و بنا به اخبار همان روزها اعلام کرده بودیم که چه محصولاتی از سوزوکی به ایران می آیند، اما سوئیفت مشهورترین و نام آشنا‌ترین محصول سوزوکی در سطح جهانی است که عمدتا آن را در کنار سوزوکی ویتارا، در زمره خودروهای مینی شاسی بلند (اندکی هم به خودروهای هاچ بک متمایل است) قرار می‌دهند و بنابر گفته‌های مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، با سه نوع پیشرانه 1.2 لیتری، 1.4 لیتری و 1.6 لیتری تولید و عرضه خواهد شد. جالب اینجاست که سال گذشته قیمتی 30 الی 40 میلیون تومانی برای آن انتظار می‌رفت، ولی ایران خودرو قیمت آن را 44 میلیون تومان (با ضعیف‌ترین موتور) الی 77 میلیون تومان (با قوی‌ترین موتور) عنوان کرده است.

سوزوکی سوئیفت

سیاز هم خودروی اختصاصی هندی‌هاست که در جامعه بین المللی در قالب دو خودروی سدان و کراس اوور با نام‌های SX4 تولید می‌شود. نسخه سدان SX4 حالا به لطف هندی‌ها برای در بر گرفتن اقشار بیشتر در هند، نام سیاز به خود گرفته و در کشور تولید می‌شود و نسخه کراس اوور سوزوکی SX4 هم قرار است به صورت وارداتی در بازار عرضه شود. این خودرو با دو پیشرانه بنزینی و دیزلی در بازار هند عرضه می‌شود، ولی انتظار می‌روند تنها نسخه بنزینی آن که حجمی 1.4 لیتری داشته و قدرت تولیدی آن هم به 91 اسب بخار و گشتاور آن هم به 130 نیوتن متر می‌رسد، کار خود را در سایت خراسان ایران خودرو آغاز کند. گروه صنعتی ایران خودرو برچسب قیمتی 100 میلیون تومانی را بر روی کاپوت این سدان چسبانده است.

سوزوکی سیاز

همانطورکه در اخبار دنبال کرده اید، قبلاً خبر ورود و تولید سه محصول دیگر از سوزوکی اعلام شده بود و در بین آن ها کیزاشی هم به چشم می خورد اما حال محصولاتی دیگری برای تولید اعلام شده اند و باید دید تا لحظه ورود این محصولات به بازار بالاخره تصمیم نهایی بر تولید چه محصولی از سوزوکی خواهد بود.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
http://8pic.ir/images/9tnqk1ugfitvmei85t3b.jpg

GRUP CARSTAR
GRUP CARSTAR
با مدیریت : محمد حسین حسنی
mohammad hossein hassani
آیا تمایل دارید خودروی خود را جهت تست در اختیار سایت کار استار قرار دهید؟

اگر خودرویی دارید و قصد همکاری با کار استار جهت تست خودروی خود را دارید، لطفاً نام خودرو، شهر، نام خود و شماره تماس خود را از طریق ایمیل grupcarstar@gmail.com برای ما ارسال کنید تا همکاران ما جهت انجام هماهنگی های لازم با شما تماس بگیرند.

آیا قصد نگارش مقاله و یا تجربه رانندگی دارید؟

اگر شما هم علاقه مند به دنیای خودرو هستید و در نگارش یا ترجمه متون تجربه دارید، سایت کار استار شما را به همکاری دعوت می کند. مقاله شما با نام شما در سایت ثبت می شود و شما یکی از نویسندگان این سایت خواهید شد.

زمینه های همکاری:

1. تجربه رانندگی شما با یک خودروی موجود در بازار داخل
2. اخبار دنیای خودرو
3. مقاله علمی در مورد تکنولوژی های مربوط به خودرو
4. اگر در زمینه دیگری آماده همکاری با سایت می باشید، با ما تماس بگیرید

توجه داشته باشید که مطالب دیگر سایت ها و مجله ها مورد قبول واقع نخواهد شد.

در صورتیکه آماده همکاری هستید، یک مقاله را آماده کرده و با نام خود به آدرس زیر ارسال کنید.

آدرس ایمیل سایت: grupcarstar@gmail.com

آدرس ایمیل سایت: grupcarstar@yahoo.com
http://8pic.ir/images/9tnqk1ugfitvmei85t3b.jpg
آدرس ایمیل سایت: grupcarstar@gmail.com

درباره ما
Profile Pic
کاری از محمد حسین حسنی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون درباره سایتمون چیه؟
    لیفان ایکس ۵۰ راهی جدید، همراهی جدید
    لیفان ایکس50

    جک اس ۵ شاسی بلند قدرتمند

    محصولات جک


    http://up.amoozstar.ir/plugins/filepreviewer/site/resize_image_inline.php?f=14&w=1100&h=800&m=cropped&uh=87ce8ba9fa8d7dada0cfffa3f0410c1c4d36f2f59014165840a6d1f302457b88&o=gif

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1310
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 113
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 297
  • آی پی دیروز : 412
  • بازدید امروز : 479
  • باردید دیروز : 641
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,860
  • بازدید ماه : 1,860
  • بازدید سال : 73,025
  • بازدید کلی : 472,402
  • کدهای اختصاصی
    کار استار - مجله خبری خودرویی - استار -CAR-GOURP-GOURP CARSTAR- STAR-CS-نقد و بررسی - خودرو های روز -داخلی-خارجی-اخبار-فیلم بررسی-بروز خودرو